Gå til innhold

Mosjonistgym VS hardcore gyms - alene


Jadzhia

Anbefalte innlegg

Bur du i Bergen og veit ikkje kor det er? Skuffet. Veit du kor ST.Paul kirken er? Eller baren Legal? Det er i området der. Viss du spanderer ein kebab på meg skal eg vise deg kor det er.

Jeg bor på bondelandet :p Haha, en gang sto jeg på torget og noen turister spurte meg hvor fløybanen var (jeg hadde ikke peiling).... Nei, vet heller ikke hvor den Kirken er :p Men er det i sentrum liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

de kommer i hvertfall til å prøve å innbille deg at de er hardcore....

Ein crossfitøkt tar 2 timer.

20 minutter for å snakke om det ein skal gjere og kor tøft det er, 35 minutter å trene, 25minutter på å snakke om kor tøft det var, 35 minutter på å se filmen som blei tatt av det du gjorde og 5 minutter til å ligge filmen på facebook og skryte over kor tøft det var.

Dere to er triste..

post-5063-14440852779384_thumb.jpg

Noen som vet om et "hardcore" gym i Bergen (Åsane)? :) Er en smule lei 15-år gamle fyrstikker som tar HELE frivektsavdelingen, som for så vidt ikke er så alt for stor på mitt treningssenter...

Sjekket ut CrossFit Senteret? Vis-a-vi Sprek og Blid? Stort frivektsområdet og bra med plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikkje vektklasser i strongman. Du løfter det du løfter. Viss sidemannen er sterkere har du tapt.

Sist jeg sjekket kalte du deg styrkeløfter, og det er vektklasser i strongman. Normalt -90 og +90. Evt 105 i stedet for 90kg :) Ikke i Norge siden det er så lite, men se internasjonalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kaller meg ikkje styrkeløfter. Eg trener styrkeløft inspirert. Stor forskjell. Men eg er framleis sterkere enn deg sjølv om du driver med crossfit og eg begynnte å trene i midten av april. Sådetså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...