Gå til innhold

Spiser dere godteri?


Anbefalte innlegg

Hva er dette for en effekt? Mener du apetittøkende?

Vet ikke riktig hva jeg skal kalle det jeg :unsure: Men, vis jeg drikker mye pepsimaks en dag, har jeg lett for og ha lyst på noe "ekstra" hele tiden. Drikker jeg vann eller noe kan jeg gå hele dagen uten så mye om og tenke på det. Vet ikke om det finnes noe dokumentert ang. dette, men det er i allefall en personlig erfaring jeg har tatt med meg etter 5 år med pepsi max hver dag :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke riktig hva jeg skal kalle det jeg :unsure: Men, vis jeg drikker mye pepsimaks en dag, har jeg lett for og ha lyst på noe "ekstra" hele tiden. Drikker jeg vann eller noe kan jeg gå hele dagen uten så mye om og tenke på det. Vet ikke om det finnes noe dokumentert ang. dette, men det er i allefall en personlig erfaring jeg har tatt med meg etter 5 år med pepsi max hver dag :confused:

såvidt jeg vet er det ganske individuelt. Jeg har ikke opplevd det i alle fall, men har hørt det kan ha slik effekt på enkelte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har holdt meg for smågodt og sjokolade i snart to år. Bare kjipt første uka egentlig. Men jeg er ikke helt rabiat og spiser både chips, iskrem, kake, sukkerfrie pastiller som Dent, osv. Jeg drikker også lettbrus, men må på en seriøs avbrusning, fire liter om dagen er IKKE sunt for tenna! :p Prinsippet er at dette er ting jeg spiser ytterst sjeldent og ikke overspiser på - smågodt og sjokolade derimot, jeg kunne lett spist en kilo uten å blunke. Jeg vet ikke om jeg noen gang tør å begynne spise det igjen, ikke har jeg lyst heller :p Det finnes jo så mye godt man kan spise! Nå for tiden er favoritten en boks cottage cheese/mager kesam med bakekakao, sukrin og jordbær.. nam. Man får jo latterlig lite volum for kaloriene om man sløser det bort på smågodt og sjokolade syntes jeg hvertfall.

sykt ening, jeg spise lett heller en boks cc med masse godt oppi enn et par sjokoladebiter :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en skikkelig godtegris og spiser masse snop. Prøver begrense mengdene, men spiser det ofte.

Drikker en del Pepsi Max og annen light-brus også.

Er ikke på diett eller har mål om å gå ned i vekt. Kutter heller ned på mat enn å droppe sjokoladen (outch! Don't kill me:p), så glad er jeg i den.

Bær osv er også godt, men det kommer dessverre ikke opp på nivå med sjokolade.

Følte jeg var i overkant ærlig nå:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en skikkelig godtegris og spiser masse snop. Prøver begrense mengdene, men spiser det ofte.

Drikker en del Pepsi Max og annen light-brus også.

Er ikke på diett eller har mål om å gå ned i vekt. Kutter heller ned på mat enn å droppe sjokoladen (outch! Don't kill me:p), så glad er jeg i den.

Bær osv er også godt, men det kommer dessverre ikke opp på nivå med sjokolade.

Følte jeg var i overkant ærlig nå:whistling:

What she said! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke sånn "sunn-bakst" er noe godt:eek:

Det kan være to årsaker.. enten er det smaksløkene mine som er old school, eller så suger jeg på kjøkkenet:p

(regner med det siste *kremt*)

Skulle sååå ønske jeg kunne vært flink til å bake / lage alt det sunne, OG synes det faktisk smakte godt:(

Etter utallige forsøk på både boller / muffins og kaker OG fluffer må jeg bare si FUCK IT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke sånn "sunn-bakst" er noe godt:eek:

Det kan være to årsaker.. enten er det smaksløkene mine som er old school, eller så suger jeg på kjøkkenet:p

(regner med det siste *kremt*)

Skulle sååå ønske jeg kunne vært flink til å bake / lage alt det sunne, OG synes det faktisk smakte godt:(

Etter utallige forsøk på både boller / muffins og kaker OG fluffer må jeg bare si FUCK IT!

Jeg synes det er godt jeg! men jeg rettferdigjør det og spiser kjempemyemasse siden det liksom er sunt.. Tror vinninga går litt opp i spinninga da... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke sånn "sunn-bakst" er noe godt:eek:

Det kan være to årsaker.. enten er det smaksløkene mine som er old school, eller så suger jeg på kjøkkenet:p

(regner med det siste *kremt*)

Skulle sååå ønske jeg kunne vært flink til å bake / lage alt det sunne, OG synes det faktisk smakte godt:(

Etter utallige forsøk på både boller / muffins og kaker OG fluffer må jeg bare si FUCK IT!

Selv om du følger oppskrifter også?

Browniesene/kakene jeg baker blir saftige og smaker som "vanlige". Følger bare oppskrifter og eksperimenterer og improviserer litt ut i fra de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvom jeg følger oppskriftene:( ta feks igår.. Jeg skulle lage boller ala Kristine Weber, eneste jeg byttet ut var vanilje protein med sjokoprotein.. Men det ble jo ikke boller engang.. Men typ gummi-kjeks:eek:. Føler forsåvidt alt blir litt gummi aktig.

Hva er oppskriften på dine Brownies da? guuud må jeg prøve EN GANG TIL:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvom jeg følger oppskriftene:( ta feks igår.. Jeg skulle lage boller ala Kristine Weber, eneste jeg byttet ut var vanilje protein med sjokoprotein.. Men det ble jo ikke boller engang.. Men typ gummi-kjeks:eek:. Føler forsåvidt alt blir litt gummi aktig.

Hva er oppskriften på dine Brownies da? guuud må jeg prøve EN GANG TIL:p

Boller prøvde jeg og en dag, men det ble gummiballer:0 leste at gjær trenger enten sukker eller gluten(?) for å fungere, og jeg brukte hverken hvetemel eller sukker, så vet ikke hvordan man skal få det til.

Jeg fulgte denne oppskriften http://amalienilsen.blogspot.com/2011/03/deilige-lavkarbo-brownies.html

Ikke stek mer enn 15-17min. Jeg hadde mørke sjokoladebiter inni. Mandler, peanøtter etc. Etter hva man liker:) saftige og gode. Kan godt ha i litt mer søtning enn det som står

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...