Gå til innhold

Hva spiser en til frokost og som tilbehør til middagen?


kreps79

Anbefalte innlegg

Som så mange andre er jeg også blitt inspirert utav artikkelen i FHM og ønsker nå å komme i gang med både trening og et bedre kosthold.

Har sett en del næringsinnhold i matvarer for å finne ut hva som ikke overstiger 5% fett og 5% karbohydrater. Mye kjøtt og fisk blir det nok, men så er problemet hva en skal ha som tilbehør.

Så jeg tar gjerne i mot tips her til hva som anbefales til frokost/lunsj, og ikke minst hva som går i lag med kjøtt/fisk og kanskje karbonadedeig og som samtidig gjør at jeg holder meg innenfor grensene som er satt.

Leste også i artikkelen at når han hadde oppnådd ønsket vekttap ble dietten justert til "moderat" inntak av karbohydrater. Hva vil "moderat" si i denne sammenheng, hvor går grensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...