Gå til innhold

Hvordan fjerne fettet på innsiden av lårene og fettet på hoftene?


Dani Adams

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herrejemmini, jente. Du har et forvrengt kroppsbilde, og jeg tror du trenger litt mer profesjonell hjelp enn hva du får her inne. Måten du ordlegger deg på er ganske tydelige tegn på gode/dårlige dager, behov for oppmerksomhet og behov for og høre/lese at du tar feil. ( at du ikke er tykk)...

Mulig det høres helt feil ut og si, men jeg tror ikke masse trening og store endringer i matveien er veien og gå, akkurat nå.... Tar jeg feil om jeg antar du har lidd av spiseforstyrrelser? Evt lider av det enda...og arrene på lårene er ikke fra ulykke, eller.... Jeg kunne glatt oversett de om dine bekymringer og din ordlegging var annerledes, men akkurat nå kan jeg ikke a være og tenke sammenheng.

Trr du bør rydde opp "i hodet" først, så begynne og tene trening og helse.... For det er ikke helsa du fokuserer på nå, det er et ikke-eksisterende fettproblem. Det jeg skriver her virker sikkert hysterisk og overdrevet, men av egen og andres erfaring så ringer en varselbjelle og blinker en varsellampe her jeg sitter og leser... Håper jeg tar helt og holdent feil, og at du bare er en "normalt oppmerksomhetssyk" jente rundt de 15 år, som sier hun er tykk, men VET hun ikke er det, bare for og HØRE andre si at hun er slank..om dere forstått hva jeg mener...

Og ja, aprilspøken bør kanskje slettes, eller bare merkes litt bedre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...