Jump to content
Lily

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!

Recommended Posts

selvom jeg er enig at overnevnte kombo ikke er så fint

[ATTACH=full]744[/ATTACH]

Hahaha, morsomste bilde på lenge!

Fortsetter under...

Bukser som er altfor kort er ikke veldig vakkert. Altså bukser som går til rett over ankelen (de skal være sånn).

Eller kvinnfolk som absolutt skal ha så lav bukse at de viser sin lille rosa blonde-g når de bøyer seg. Hallo? Jeg mener.. Synes dere gutta det er tiltrekkende?

Guest Jester
Eller kvinnfolk som absolutt skal ha så lav bukse at de viser sin lille rosa blonde-g når de bøyer seg. Hallo? Jeg mener.. Synes dere gutta det er tiltrekkende?

Om det er på ekstremt retusjerte småfrekke bilder i FHM så ja, om det er på en evt kjæreste hell no! Jeg assosierer i allefall ikke g-streng midt oppe på ryggen med romforskning eller master-i-whatever :p

Om det er på ekstremt retusjerte småfrekke bilder i FHM så ja, om det er på en evt kjæreste hell no! Jeg assosierer i allefall ikke g-streng midt oppe på ryggen med romforskning eller master-i-whatever :p

Jeg har master i romforskning, har jeg da lov?

(Nei, jeg går ikke med g-streng oppetter ryggen, jeg bare lurer ;) )

Guest Jester
Jeg har master i romforskning, har jeg da lov?

(Nei, jeg går ikke med g-streng oppetter ryggen, jeg bare lurer ;) )

Det var egentlig satt veldig på spissen for å illustrere et poeng, men ok, er du rakettforsker er det lov :p hehe

Jeg liker bukser med høyt liv, både de i ola og de i vanlig stoff...

post-36-14440823376168_thumb.jpg

post-36-14440823376463_thumb.jpg

Men jeg syntes ikke det er så veldig fint dersom man er veldig lav. Overkroppen blir forkortet, og er man lav i utgangspunktet, så får man så sinnsyk liten overkropp...

Annonse

dere forstååååår ikke mote. Nesten som at alle overvektige skal ha en tråd om hva som er bra og ikke bra trening/kosthold :D hoho

i love fashion <3 (jobber i barnehage så jeg ser nok oftere ut som en 13 åring med baggy joggeklær. 157cm som jeg er)

Nå skjønte jeg tittelen "klær og ANNET TILBEHØR..."

Vell, når kvinnfolket har mer smykker og dilldall en selveste snopp-dogg når han feirer bursdag, da syns jeg hele greia lukter tørrfisk..

Annonse

Eller bare gå slik som dette. Trenger ikke kle seg "slutty" for å se OK ut!

071.jpg

Jeg syntes hun var VELDIG "slutty" jeg :p

Så bra at du skriver dette, mange jenter tenker gjerne at jeg er ikke tynn nok til å gå med det eller det.. Booster selvtillitten at gutta vil ha former, for det har vi masse av! Motebildet har skylden for et forvridd selvbilde til mange damer, uten at det er hold i realiteten i heletatt..:)

Jeg føler jeg er for tynn til å gå i tights så jeg bruker det ikke.. Kanskje til kjole med støvletter men da blir det en annen type tights :p

Hva er meningene deres om høstens trend da, med

stor strikkegenser og strømpebukse?

Nå syns jeg det er greit med strikkegenser og tights, men digre gensere er ikke pent uansett. Jeg syns en ettersittende eller nesten ettersittende strikkegenser er mye penere enn en stor en. Da ser man i alle fall kroppen da :D

Strømpebukse er greit, men jeg ville heller ha bytta den ut med en litt tykkere strikka tights som minner mer om en bukse.

Men meg om det. Jeg føler meg alltid drit tynn i tights så det er ikke min greie.. :p