Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!


Lily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syntes veldig ofte at hva som er fint, avgjøres av den som bruker det! La oss ta thights som mange nevner her. Mange mener at det ikke er fint alene som bukse, men jeg mener at det har litt med hvordan man bruker det. La oss ta et eksemple:

[ATTACH=full]745[/ATTACH]

I mine øyne er dette ikke fint i det hele tatt. Nå har aldri jeg likt hip hop stilen, men selv ved å kun fokusere på thightsen, så syntes jeg det er grusomt...

[ATTACH=full]746[/ATTACH]

Dette er selvsagt ikke noe prakteksempel, men det er i hvert fall mye finere i mine øyne.

Begge to bruker thightsen som bukse, men hvordan man bruker den og med ulikt tilbehør, så kan man få to ganske ulike resultat...

Der er slike topper jeg ikke takler. Ser jo ut som man har tredd en brun tøysekk over hodet og knytt den i livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Går med sånne stadig vekk :) Men tror man må være slank for å få det til å fungere :p

Man må nok være slank for å gå med en slik bukse ja, har sett flere der det bulker ganske bra oppover. Ikke pent i det hele tatt :p Men på den damen over er det pent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man må nok være slank for å gå med en slik bukse ja, har sett flere der det bulker ganske bra oppover. Ikke pent i det hele tatt :p Men på den damen over er det pent :)

Nettopp. Googlet 'high waist jeans' og det skulle mange bilder til før jeg fant noe jeg syntes var fint. Kan ikke huske at det har sett så jævlig ut på meg, må se meg bedre i speilet neste gang jeg smeller på en sånn og heller vurdere nøye :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Googlet 'high waist jeans' og det skulle mange bilder til før jeg fant noe jeg syntes var fint. Kan ikke huske at det har sett så jævlig ut på meg, må se meg bedre i speilet neste gang jeg smeller på en sånn og heller vurdere nøye :p

Hvis ikke du har sett at det ser fælt ut før så gjør det nok ikke det :D Høres litt frekt ut, men nå har ikke jeg sett deg i slik bukse :p

Men sånne varierer litt, kjenner noen som har shorts med høyt liv, og hun så ut som om hun var gravid omtrent. Og hun er tynn :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke du har sett at det ser fælt ut før så gjør det nok ikke det :D Høres litt frekt ut, men nå har ikke jeg sett deg i slik bukse :p

Men sånne varierer litt, kjenner noen som har shorts med høyt liv, og hun så ut som om hun var gravid omtrent. Og hun er tynn :p

Haha, kjenner til fenomenet. Spesielt når knappene er veldig fremtredende eller man har et annet plagg stappet inn foran der, da blir det plutselig en kul for mye på magen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kjenner til fenomenet. Spesielt når knappene er veldig fremtredende eller man har et annet plagg stappet inn foran der, da blir det plutselig en kul for mye på magen :p

Huff ja, man må passe seg litt med form/farge/tilbehør på plagget og hva man bruker til, ellers kan det gå galt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å si at jeg både synes den såkalte "potetsekktoppen" med belte er fin, og at high waist også kan være lekkert?:p

Jaja, like greit å kle seg etter hva man selv liker, skjønner jeg.

Tror det, nemlig. Det ble vel sagt en gang at den smukke kler alt. Så jeg tror hvis man bærer det man går i med stolthet og har en god utstråling, tror jeg selv guttene kan være enige i at diverse plagg ikke ble så stygge lengre. Meeen. Vi ser vel som regel best ut uten klær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så lenge klærne faktisk passer..! Verste jeg ser er søte pene damer som sikkert var størrelse 36 for tre år siden, men som ikke akkurat er den størrelsen nå.. Og FORTSATT presser seg inn i den lekre miss sixty-buksa fra ungdomsskolen. Da blir det litt for mye muffin til at det er fint, samme hvor pen jenta er. Kle seg etter form og fasong og SMIL! Da slipper man unna med mye;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke feil med skjorte inne i en slik. I <3 curves!

Kim-Kardashian-in-High-waisted-Jeans.jpg

Hu der hadde jo flott figur, men jeg synes fortsatt det ser litt snodig ut med livet så høyt. Kanskje det bare er noe jeg innbiller meg, siden jeg synes det er så intenst ubehagelig å gå med sånne bukser. Hater dem. Jeg får hetta av bukser eller skjørt som sitter rundt midjen i stedet for på hoftene. Og jeg har ikke nevneverdig med mage heller, så det er ikke derfor.

Men jeg har hørt en kommentar om bukser med høyt liv før, som fortsatt gjelder her: sånne bukser ser kun bra ut på damer som ser bra ut i absolutt hva som helst. Det er ikke buksene som ser bra ut, det er dama ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu der hadde jo flott figur, men jeg synes fortsatt det ser litt snodig ut med livet så høyt. Kanskje det bare er noe jeg innbiller meg, siden jeg synes det er så intenst ubehagelig å gå med sånne bukser. Hater dem. Jeg får hetta av bukser eller skjørt som sitter rundt midjen i stedet for på hoftene. Og jeg har ikke nevneverdig med mage heller, så det er ikke derfor.

Men jeg har hørt en kommentar om bukser med høyt liv før, som fortsatt gjelder her: sånne bukser ser kun bra ut på damer som ser bra ut i absolutt hva som helst. Det er ikke buksene som ser bra ut, det er dama ;)

Uenig!

Jeg syns buksen ser bra ut på damen ene og alene FORDI hun har formene og nettop derfor passer buksa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...