Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!


Lily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du glemte onepiece. Hver gang jeg ser et sånt plagg i offentlighet håper jeg på spontanantenning.

Jeg har i noen måneder hatt "gleden" av å gå forbi OnePiecebutikken i bogstadveien på vei til jobb. De som jobber der må jo også gå med onepiece. Når jeg titter inn vinduet virker det av og til som om de håper på spontanantenning også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den brune kjolen med ringer jeg hadde på meg i natt...IKKE pen :meh: Stoffet samlet seg over magen og jeg fikk sånn skikkelig 6månedersgravidmage, over min egen mage:oops:

Jenter som kler seg sånn at man lurer på om de faktisk er gutt eller jente...what's up with that? Personlig er jeg ekstremfeminin og har av og til litt problemer med å forstå hvorfor enkelte jenter ikke kan fikse seg opp litt mer...:rolleyes: Trenger ikke eget arsenal av skjønnhetsprodukter, men en god sjampo, en børste, en hårføne og en foundation er ikke for mye å be om.

Jenter som ikke bruker korrekt tone pudder eller foundation, SLUTT MED DET! Det får dere ikke til å se brunere ut. Dere ser bare rar ut, med skille ved ørene, som er 5 toner lysere enn resten av trynet.Man trenger heller ikke å bruke en halv eyeliner og en tube mascara på hvert øye hver gang man sminker seg. Ei heller legge fullstendig partymakeup for å gå å trene.

  • Wedges. Ser bare kronisk ut.
  • Jenter som ikke kan gå i stilettene sine. Vingler du, så kjøp deg lavere stiletter og øv deg opp.
  • Flate "pensko". IKKE lov! Knurrrrrrr....Spesielt ikke flate sandaletter etc.
  • Det er IKKE lov å gå på byen i gummistøvler og regnjakke fra Helly Hansen, jenter! :mad:
  • Flate "støvletter" ala ridestøvler, som jeg kaller det
  • Sokkene utenpå buksa
  • Truseløse jenter i hotpants
  • Truseløse jenter i kun tunika - altså de bruker tunikas jeg bruker som topper som kjoler. Truseløs. Jeg blir målløs
  • Veldig overvektige jenter i string eller små truser. Dekker ingenting framme, noe som gjør at biffgardinene henger på utsiden
  • Tights med korte topper. Don't get me wrong, jeg bruker tights, jeg bruker også noe som dekker ræva på overkroppen.
  • Tights uten strømpebukse etc under. Jenter, de er gjennomsiktige...
  • Bukser som gir sånn lææækker muffin topp, spesielt i følge med en trang, kort topp! Prøver etter beste å evne å unngå det selv!
  • Andre farga tights enn svart og hvit
  • Formløse topper. Irriterer meg grenseløst at formløse topper er inn. Kan se pent ut på en slank jente, JEG derimot, ser ut som en potetsekk, og dessuten vil jeg ha den skåret under puppene som ett minimum.
  • Formløse topper uten ermer. What the frick....
  • Topper som er så lavt skåret at du MÅ bruke singlet under ellers gir du bort hele krydderracken
  • Jenter som bruker lavt skåret topper og/eller gjennomsiktige topper uten singlet under...
  • Jenter i tubetopper...med vanlig BH
  • Jenter i svarte tubetopper og hvit, vanlig BH og visa versca
  • Når du bevist viser undertøyet ditt. F.eks ved en lavt skåret svart topp, og knall, rød, sexy bh under...
  • Gensere og cardigans som ser ut som noe bestemor kunne strikka...til seg selv!
  • Skjerfbruk inne!
  • Fjærøredobber
  • Jenter med guttesveis :thumbsdown:
  • Gutteklær generelt, du er jente! Kle deg sånn!

Liker heller ikke meg selv nå som jeg skal ut og shoppe havregryn og CC, i en rød velourdress (jakke+bukse+ singlet) og joggesko, med søndagshår og lett sminke. Liker stilettene mine jeg, bare litt...vinter ute nå:wub:

:confused:

Jeg er glad du ikke kjenner med! ...vi er tydeligvis ikke på "bølgelengde". Ja, jeg er enig i noen av punktene ovenfor her, men noen er vel litt vel pirkete.

Trenger ikke eget arsenal av skjønnhetsprodukter, men en god sjampo, en børste, en hårføne og en foundation er ikke for mye å be om.

- Hvis man må kline inn tryne sitt med foundation hver gang man går ut av døra sliter man litt. Enten så må en ha veldig dårlig selvfølelse/selvtillit eller veldig dårlig hud...

Det er IKKE lov å gå på byen i gummistøvler og regnjakke fra Helly Hansen, jenter! :mad:

- Mulig du bare mener Helly Hansen og i kombinasjon av BÅDE gummistøvler og regnjakke, men gummistøveler er vel ikke ille?

Sokkene utenpå buksa

- :whistling:...Den kalde vinden blåser inn under buksa, så de blir så sinnsykt kaldt...

Når du bevist viser undertøyet ditt. F.eks ved en lavt skåret svart topp, og knall, rød, sexy bh under...

- Jeg syntes det kan være stilig jeg. Men det må ikke bli for løssluppent og se for horete ut. Men de som klarer å gå slik "riktig" er kjempetøft.

Skjerfbruk inne!

- Lurer på hva du syntes om bruk av lue inne? :cool:

Liker stilettene mine jeg, bare litt...vinter ute nå:wub:

- Bruker du stiletter på vinteren? I snø og på glatta mener jeg...DET syntes jeg ser utrolig teit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med oss som MÅ bruke tights fordi jeans er sydd til jenter med TYNNE bein, null rumpe og motsatt rundt hofta?! De blir i tillegg ikke lengre med strl, bare bredere (jeg er 183cm høy!)

Jeg har to, tre jeans som passer meg som jeg har funnet ila 4år..

Enig med Therese her, jeans er så ufattelig vanskelig å finne når det ser ut til at de er laget for 10 år gamle jenter eller den typiske ridebukse lår/rumpe. skal du ha jeans som du skal få over lårene er de jo 5 nr for stor i livet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med oss som MÅ bruke tights fordi jeans er sydd til jenter med TYNNE bein, null rumpe og motsatt rundt hofta?! De blir i tillegg ikke lengre med strl, bare bredere (jeg er 183cm høy!)

Jeg har to, tre jeans som passer meg som jeg har funnet ila 4år..

Prøvd disse?`

http://explore.levi.com/news/levis-curve-id/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velvet: her var det mye hating på en gang! Mange av tingene du nevner er fint med den rette stilen, jo.

Ikke si at dette her ser "kronisk" ut?:

627815-12-1320864292268.jpg

Og hvorfor skal du bry deg om store jenter går med for små truser, slik at "biffgardinene henger ut".. folk pleier jo tross alt å ha bukse over greiene så da slipper du å se på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor skal du bry deg om store jenter går med for små truser, slik at "biffgardinene henger ut".. folk pleier jo tross alt å ha bukse over greiene så da slipper du å se på det.

Jeg har aldri tenkt over det en gang jeg, men det er vel fordi jeg ikke går å kikker på folk på den måten. I hvert fall ikke der nede :p Selvfølgelig ser jeg på folk altså, men så detaljert går jeg ikke til verks! Det får da være måte på... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope :)

Sjelden jeg kjøper dyre jeans da jeg også sterkt misliker å dra av meg bukse nr 43 som er enten for trang, for kort, for stor, for stiv eller for løs. Å prøve klær er en treningsøkt i seg selv!

Likevel var jeg superheldig å finne en bukse på bikbok(av alle steder) for ikke kjempemange mnd siden som passet!

Det er uansett mest gøy å kjøpe klær når man er superdeffa, for da passer jo alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope :)

Sjelden jeg kjøper dyre jeans da jeg også sterkt misliker å dra av meg bukse nr 43 som er enten for trang, for kort, for stor, for stiv eller for løs. Å prøve klær er en treningsøkt i seg selv!

Likevel var jeg superheldig å finne en bukse på bikbok(av alle steder) for ikke kjempemange mnd siden som passet!

Det er uansett mest gøy å kjøpe klær når man er superdeffa, for da passer jo alt.

Du får "trøste" deg med det at selv om du kanskje må ty til tights veldig ofte, så er vel du en av dem som virkelig kler det. Tights er absolutt finest på en stram og flott kropp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får "trøste" deg med det at selv om du kanskje må ty til tights veldig ofte, så er vel du en av dem som virkelig kler det. Tights er absolutt finest på en stram og flott kropp!

Det var hyggelig :)

Jeg bruker endel av "buksetightsene" til cubus, men selv disse er for korte i beina (til tross for at jeg har strl XL :p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velvet: her var det mye hating på en gang! Mange av tingene du nevner er fint med den rette stilen, jo.

Ikke si at dette her ser "kronisk" ut?:

627815-12-1320864292268.jpg

Og hvorfor skal du bry deg om store jenter går med for små truser, slik at "biffgardinene henger ut".. folk pleier jo tross alt å ha bukse over greiene så da slipper du å se på det.

haha biffgardinene ^^

Ikke no gæli i å vise litt roastbiff ;D haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delvis enig med deg fighter. Stiletter er veldig pent, men jeg skjønner ikke jenter som går med de på skolen. Selv bruker jeg høye hæler kun på fest, orker bare ikke gå med sånt til hverdags :p

33-46253-10-02_350x330.pngDisse går jeg med hver dag nå som det er vinter :D

Og foundation er pent om man trenger det. Jeg bruker en lett pudderfoundation som man ikke kan se med mindre man studerer huden min veldig nøye. Men jenter som ser ut som om de har malt ansiktet sitt med veggmaling kan holde seg på avstand.

Man skal kle seg i det man føler for mener jeg, så lenge man ser noenlunde presentabel ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Syns vi kan gå med akkurat hva vi føler for. Jeg er jenta som fint dasser rundt i joggebukse og null sminke på butikken, jaktbukser er fast inventar, og på trening går jeg i hva som er behagelig.MEN på skolen går jeg i høye hæler, kåpe, sminker meg, osv. Fordi jeg trives med det (og får akutte behov for å føle meg litt feminin innimellom);)

Om noen synes et er "teit" å gå med hæler på skolen, bryr jeg meg katta. Om noen synes det er teit å ikke stelle seg for trening eller butikken, bryr jeg meg fortsatt ingenting. Enkelt og greit,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Harem
  • Uggs
  • Boblejakke og tights (leggings og tights generelt..)
  • Jenter med caps
  • Bukser med altfor høyt liv (skyter meg selv i foten her?)
  • Jenter med hotpants på trening
  • Superlange ballkjoler
  • Sweatpants (spesielt UCLA)
  • Vest
  • Skate ("stilen")
  • Lyse olajakker spesielt kombinert med en kjole
  • Skulderputer
  • Gladiatorsandaler
  • Leopardmønster
  • Band t-shirts
  • Tresko
  • Oversized belts
  • Gummistøvler
  • Palestinaskjærf

Haha - HVA liker du å se en jente gå kledd i da?

Eller var spørsmålet mitt kanskje svar nok i seg selv?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...