Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!


Lily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vel ingen som påstår at det ikke er digg med joggebukser, men dere kan jo umulig mene det er FINT. Er uansett på tide at man føler seg litt truffet også, det er jo ikke mange som går ut med hvite tights og lilla uggs, men joggebuksene er overalt ;)

Jeg syntes joggebukser er fint jeg, men jeg ser den at de kanskje ikke er så fine lengre når de er vasket x antall ganger. Men man klarer ikke å kaste de gode buksene heller, så da ender man opp med en hel haug med bukser i en gråaktig farge :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff ja, det er grusomt.

Jeg har kommet på en ting til. Beige bukser med høyt liv. Eller generelt bukser med veldig høyt liv. Man får fort en litt ubehagelig "Obelix-look".

Jeg liker at joggebuksens lovsang er blitt sunget de to siste sidene i tråden. Er ikke gøy å kritisere klær som ingen går i eller liker, haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff ja, det er grusomt.

Jeg har kommet på en ting til. Beige bukser med høyt liv. Eller generelt bukser med veldig høyt liv. Man får fort en litt ubehagelig "Obelix-look".

Jeg liker at joggebuksens lovsang er blitt sunget de to siste sidene i tråden. Er ikke gøy å kritisere klær som ingen går i eller liker, haha :D

Beige?? Du har jo misforstått heeelt, buksen til Obelix er jo blå og hvit:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Poenget mitt er vel at det visuelle inntrykket av en større mage enn den man gjerne har, fremheves ekstra når buksen er lys. Ser ikke så mange hvite bukser rundt omkring, men en god del beige ;)

Ja veldig enig. Jeg har ett par, heldigvis ingen beige :wub: High waiste-bukser kan virkelig bli så altfor feil!! Men veldig fint om noen kler det.

Ikke bra, og bra

post-866-14440824179564_thumb.png

post-866-14440824179186_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er svært nøye med joggebuksene mine. Og de er svært vanskelige å finne. De tre jeg har er kjøpt i Riga, København og Gøteborg (og angrer hver gang at jeg ikke kjøpte to hahha) Det er det at jeg liker ikke joggebukser med strikk i bunnen....skal være åpent!! Grå og 2 svarte...mine favoritter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...