Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!


Lily

Anbefalte innlegg

Det er lett å utbasunere uggs, onepiece eller crocs (eller hva med onepiece OG crocs?) men det som tydeligvis aldri slipper taket hos enkelte, det er den jævla, grå joggebuksen. Den som er to størrelser for stor, den du har hatt i fire-fem år, det er noen flekker på den som aldri går bort, men skitt au, det er jo KOSEbuksen din. Som du gjerne lufter litt når du skal ut å handle, på posten, gå deg en tur, whatever, men bortsett fra de du møter på din vei da, så er det ingen som ser den? Ingen som legger merke til at rumpen er 30 cm lavere enn det den vanligvis pleier å være, eller at du ser ut som en uformelig klump.

Urgh. Jeg har aldri forstått folk sitt intense behov for å se jævlige ut bare fordi de er hjemme eller ikke "skal noe".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er lett å utbasunere uggs, onepiece eller crocs (eller hva med onepiece OG crocs?) men det som tydeligvis aldri slipper taket hos enkelte, det er den jævla, grå joggebuksen. Den som er to størrelser for stor, den du har hatt i fire-fem år, det er noen flekker på den som aldri går bort, men skitt au, det er jo KOSEbuksen din. Som du gjerne lufter litt når du skal ut å handle, på posten, gå deg en tur, whatever, men bortsett fra de du møter på din vei da, så er det ingen som ser den? Ingen som legger merke til at rumpen er 30 cm lavere enn det den vanligvis pleier å være, eller at du ser ut som en uformelig klump.

Urgh. Jeg har aldri forstått folk sitt intense behov for å se jævlige ut bare fordi de er hjemme eller ikke "skal noe".

post-36-14440823916022_thumb.jpg

...men jeg kommer fortsatt til å bo i joggebuksa mi _what so ever!_ hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å utbasunere uggs, onepiece eller crocs (eller hva med onepiece OG crocs?) men det som tydeligvis aldri slipper taket hos enkelte, det er den jævla, grå joggebuksen. Den som er to størrelser for stor, den du har hatt i fire-fem år, det er noen flekker på den som aldri går bort, men skitt au, det er jo KOSEbuksen din. Som du gjerne lufter litt når du skal ut å handle, på posten, gå deg en tur, whatever, men bortsett fra de du møter på din vei da, så er det ingen som ser den? Ingen som legger merke til at rumpen er 30 cm lavere enn det den vanligvis pleier å være, eller at du ser ut som en uformelig klump.

Urgh. Jeg har aldri forstått folk sitt intense behov for å se jævlige ut bare fordi de er hjemme eller ikke "skal noe".

[ATTACH=full]1574[/ATTACH]

...men jeg kommer fortsatt til å bo i joggebuksa mi _what so ever!_ hehe:)

Samme her Lily! Hvorfor skal man ikke kunne se "jævlig" ut når man er hjemme eller ikke skal noe liksom? :D Det er utrolig behagelig, og jeg har absolutt ingen behov for å gå med stramme jeans hjemme :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha noen ganger, om jeg har vært på kino og kastet i meg ALT for mye snack, OG har på meg en stram bukse. Så blir det første jeg gjør når jeg kommer hjem å kaste på meg en kose buse, ELLER å åpne knappen og smikken på buksa, ELLER rive av meg hele buksa, og helle sprade rundt i underbuksa:rolleyes:

Men lite problem med det er at vi har masse store vinduer i huset vår + vi bor i et nabolag:unsure:

Hahaha, kjenner meg så sykt igjen :rofl:

Vi bor heldigvis litt avsides, så hvis ingen er hjemme så er det null stress:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må innrømme at bukse med høyt liv ikke er så fint på jenter som er litt større rundt omkring, men på jenter som er bra trente eller naturlig slanke, så syns jeg det er fint :)

Liker ikke haremsbukser...Det er ikke særlig pent.

MEN jeg forstår ikke hvorfor vi jenter ikke kan gå med vanlig grå joggebukse? Det er jo kjempe deilig å bare ta på seg en joggebukse/kosebukse etter skole eller på kvelden.. :p Det er faktisk litt deilig å skjule kroppen litt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...