Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!


Lily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det aller meste av klær er kult (altså ikke alt), det er bare at det ikke kult på alle.

Men for å summere ganske enkelt opp min mening om klær på jenter så kan dere få denne gyllene leveregelen av meg, som går ut til dere jenter der ute; Just because it zips doesn't mean it fit's.

Er du en dame/mann av stor karakter, vel, prøv å finn klær som er enda større. Det finnes fint lite som er mindre flatterende enn store personer som tror de er små, og det ser så mye bedre ut om man heller har tatt i litt på kles strl.

Par bilder that proves my point:

A-PbD_8CUAAOrZL.jpg:large

QYYyY.jpg

poorly_dressed.jpg

Mulig noen mener jeg er slem nå, vel det får bare være, det må bli sagt.

fikk meg til å tenke på "æRlige klær":

:p
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[ATTACH]121118[/ATTACH][ATTACH]121119[/ATTACH][ATTACH]121120[/ATTACH]

Ser bestemora di slik ut? I så fall er jeg delvis nysjerrig og delvis skremt :D

Men fra spøk til alvor så er jeg fan av bukser som er litt høyere i livet fremfor bukser som er litt lave. For oss med kvinnelige former er det ofte slik at man har fettet plassert fra lårene og ca. opp til navlen. Da passer det dårlig med ei bukse som er lav i livet som klemmer inn der man har et lite fettlager fint plassert ut på sidene :D Ukomforabelt er det også! Bukser som er lave i livet til det punkt de nesten viser frem rørleggersprekka/den gamle stringtrusa fra Cubus er sikkert kjempefint på tynne jenter, men for oss med litt fett rundt hoftene synes jeg det er finere og langt mer komfortabelt med en bukse som er litt høyere i livet! Får bena til å se lengre ut gjør det også, for oss som er forbannet med å ha fått utdelt dvergegener i underkroppen... :blush:

Forøvrig har jeg ennå til gode å observere bukser som går til oppunder armene, med unntak av disse haremsbuksene :p

Vet du hva..? Hun er faktisk ikke så langt unna hun på det første bildet, bare med litt mer moderate klær og litt mer smakfull sminke (les: ikke barbieplast-farget sparkel og maling i ansiktet). :p For et års tid siden var jeg og forloveden på besøk hos den andre bestemora mi da de to andre besteforeldrene plutselig trappet opp på terassen der, svette og rødmussede, etter en søndagstur på sykkel på (2.4 mil hver vei) de følte for å ta. o_O

Forloveden har så avgjort kvinnelige former, og det er absolutt ingenting hottere i hele verden enn at hotpants/hipsters ikke helt strekker til på tildekkinga av baken slik at det blir et ørlite hint av butt cleavage! Ellers er hu også fan av ting som er litt høyere i livet med samme begrunnelse som deg, så jeg antar komfort betyr mer enn sexappeal og estetikk.

Dog.. at noe som helst ser bedre ut på tynne jenter enn på damer med rumpe og hofter må du lengre ut på landet med! :happy:

Edit: fatter ikke at vi ser det samme når du sier sånne bukser får beina til å se lengre ut. De gjør jo vitterligen ikke det. De får rumpa og skrittet til å se lengre ut (mindre "rumpe per høydemeter" så alt blir flatere), så overkroppen ser kortere ut og beina ser akkurat like lange ut. o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Next seasons fashion, baby! ;):roflmao:

[ATTACH]121157[/ATTACH] 1min outfit! Hahaha! :D

Haha, det værste er at det så ganske flott ut. Skjørtet er passe kort og henger rundt hofta der bukser og skjørt skal henge (ikke dratt 10cm over navelen), og toppen viser en trent mage og skuldre. Ja til plastposemote! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva..? Hun er faktisk ikke så langt unna hun på det første bildet, bare med litt mer moderate klær og litt mer smakfull sminke (les: ikke barbieplast-farget sparkel og maling i ansiktet). :p For et års tid siden var jeg og forloveden på besøk hos den andre bestemora mi da de to andre besteforeldrene plutselig trappet opp på terassen der, svette og rødmussede, etter en søndagstur på sykkel på (2.4 mil hver vei) de følte for å ta. o_O

Ser bestemora di ut som Kim Kardashian?! o_O For noen fantastiske gener din familie må ha! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bestemora di ut som Kim Kardashian?! o_O For noen fantastiske gener din familie må ha! :lol:

Kan ikke påstå det. Visste ikke hvem det var, og kan ikke påstå navnesøstra mi var nevneverdig pen å se på. Vulgært oversminket tryne, smått tynnfeit (as in slapp ræv som henger og tyter ut på sida øverst på låra, aka. "ridebukselår" tross den tynne rammen)..

Jeg vil faktisk påstå at min bestemor antagelig er i langt bedre form enn henne, til tross for at sammenligninga (på utseendemessig grunnlag) blir veldig urettferdig gitt at det er 40 års aldersforskjell på dem. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke påstå det. Visste ikke hvem det var, og kan ikke påstå navnesøstra mi var nevneverdig pen å se på. Vulgært oversminket tryne, smått tynnfeit (as in slapp ræv som henger og tyter ut på sida øverst på låra, aka. "ridebukselår" tross den tynne rammen)..

Kim Kardashian ikke pen? Ridebukselår? Kim er drømmedama i mine øyne, da hun har tynn ramme, men store pupper og stor rumpe :love: I tillegg til at hun er ansiktspen.

Ei stor rumpe vises på sidene av lårene, og sånn synes jeg også det skal være. Men smaken er heldigvis som baken! Noen liker kvinnelige former i mindre utgaver, andre i større! I motsetning til mange andre på fitnessbloggen så tar jeg ei stor ræv framfor ei tynn men trent ræv any day :D (Stor + trent er jo selvfølgelig det ultimate)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim Kardashian ikke pen? Ridebukselår? Kim er drømmedama i mine øyne, da hun har tynn ramme, men store pupper og stor rumpe :love: I tillegg til at hun er ansiktspen.

Ei stor rumpe vises på sidene av lårene, og sånn synes jeg også det skal være. Men smaken er heldigvis som baken! Noen liker kvinnelige former i mindre utgaver, andre i større! I motsetning til mange andre på fitnessbloggen så tar jeg ei stor ræv framfor ei tynn men trent ræv any day :D (Stor + trent er jo selvfølgelig det ultimate)

Definisjonen av "kvinnelige former" er ikke "mye fett, men tilfeldigvis på noenlunde rett sted". ;)

Greit, jeg dømte hu litt kjapt på bakgrunn av det ene bildet, men kvinnelige former er muskler som utgjør fine bein og runde rumper, og ei rumpe som er trent nok til å holde seg oppe mot gravitasjonens kraft "tyter" ikke ut på sida låra.

Søkte, og fant et nydelig eksempel fra vår egen kjære fitnessbloggen (courtesy of Kirill W.):

420796_159876694153115_1944108430_n.jpg

Ja takk til store kvinnelige former, nei takk til rumper som henger og "bretter" seg ut på sidene. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definisjonen av "kvinnelige former" er ikke "mye fett, men tilfeldigvis på noenlunde rett sted". ;)

Greit, jeg dømte hu litt kjapt på bakgrunn av det ene bildet, men kvinnelige former er muskler som utgjør fine bein og runde rumper, og ei rumpe som er trent nok til å holde seg oppe mot gravitasjonens kraft "tyter" ikke ut på sida låra.

Søkte, og fant et nydelig eksempel fra vår egen kjære fitnessbloggen (courtesy of Kirill W.):

Ja takk til store kvinnelige former, nei takk til rumper som henger og "bretter" seg ut på sidene. :p

Vedkommende på bildet kan vel ikke akkurat kalles stor på noen som helst måte, hverken før eller etter :) Dersom jeg skulle klassifisere henne tenker jeg mer på "normal" eller "trent", fremfor "formfull".

Når jeg tenker på "kvinnelige former" så tenker jeg på store rumper og lår. "Stor" er selvfølgelig et subjektivt begrep da :D Dersom ei rumpe "bretter seg ut på sidene" og henger tenker jeg på kvinnelige former, fordi det er naturlig å se slik ut for en kvinne. Alle kan ikke være like stramme og flotte og ha like runde rumper, men det betyr ikke at man er feit fordet. Rumpa mi er så stor at den både henger og gir meg ridebukselår. Jeg vil likevel karakterisere meg selv som både formfull og sunn, selv om jeg ikke har en fettprosent på under 20.

Men det er nå en gang slik at man identifiserer seg med det som likner på seg selv. Jeg som er litt større vil synes at formfulle damer med store rumper er fint, mens andre jenter som kanskje er tynnere har kanskje f.eks. Fotballfruen som ideal. Ingen av delene er heldigvis rett eller galt, det går på preferanser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedkommende på bildet kan vel ikke akkurat kalles stor på noen som helst måte, hverken før eller etter :) Dersom jeg skulle klassifisere henne tenker jeg mer på "normal" eller "trent", fremfor "formfull".

Når jeg tenker på "kvinnelige former" så tenker jeg på store rumper og lår. "Stor" er selvfølgelig et subjektivt begrep da :D Dersom ei rumpe "bretter seg ut på sidene" og henger tenker jeg på kvinnelige former, fordi det er naturlig å se slik ut for en kvinne. Alle kan ikke være like stramme og flotte og ha like runde rumper, men det betyr ikke at man er feit fordet. Rumpa mi er så stor at den både henger og gir meg ridebukselår. Jeg vil likevel karakterisere meg selv som både formfull og sunn, selv om jeg ikke har en fettprosent på under 20.

Men det er nå en gang slik at man identifiserer seg med det som likner på seg selv. Jeg som er litt større vil synes at formfulle damer med store rumper er fint, mens andre jenter som kanskje er tynnere har kanskje f.eks. Fotballfruen som ideal. Ingen av delene er heldigvis rett eller galt, det går på preferanser :)

Uenig! Figuren til høyre på bildet jeg postet har i aller høyeste grad store lår og stor rumpe. Eneste måten du kan kalle hu "normal" er om du drar på et kroppsbyggergym, eller til the good ol' US-of-A. :p

Men usj, du er en av disse som kaller småfeite kvinnfolk "formfulle", dersom de har vært heldige med hvor kroppen lagrer fett..? You damn apologist, du gjør ingen noen tjenester med en sånn holdning. *erte litt* :whistle:

On a slightly more serious note: Er ikke forskjellen på ei stor rumpe (i form av muskler en har vært heldig med, samt nok mat) som henger, og en stor rumpe med sprett, noen skarve rakmark eller hipthrust i uka? Nå er ikke jeg dame, men forskjellen i konsistens og fasthet på en trent og en utrent muskel er enorm og nærmest øyeblikkelig i det man bruker 2-3 timer i uka i en styrkesal. No excuses! Hengeræv er greit om en vil ha det, men en muskel blir væskefylt og fast nok til å gjøre underverker på ridebukselår og hengeræv med minimalt med innsats. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig! Figuren til høyre på bildet jeg postet har i aller høyeste grad store lår og stor rumpe. Eneste måten du kan kalle hu "normal" er om du drar på et kroppsbyggergym, eller til the good ol' US-of-A. :p

Men usj, du er en av disse som kaller småfeite kvinnfolk "formfulle", dersom de har vært heldige med hvor kroppen lagrer fett..? You damn apologist, du gjør ingen noen tjenester med en sånn holdning. *erte litt* :whistle:

On a slightly more serious note: Er ikke forskjellen på ei stor rumpe (i form av muskler en har vært heldig med, samt nok mat) som henger, og en stor rumpe med sprett, noen skarve rakmark eller hipthrust i uka? Nå er ikke jeg dame, men forskjellen i konsistens og fasthet på en trent og en utrent muskel er enorm og nærmest øyeblikkelig i det man bruker 2-3 timer i uka i en styrkesal. No excuses! Hengeræv er greit om en vil ha det, men en muskel blir væskefylt og fast nok til å gjøre underverker på ridebukselår og hengeræv med minimalt med innsats. :p

Vel da får vi bare være enig om å være uenig. :)

Det du nevner i andre avsnitt her er etter min mening en forkastelig holdning, som speiler mye av det som er galt med samfunnets kroppshysteri. Skal alle kvinner som er "småfeite", og ikke er spikertynne eller trente gå å sulte seg selv for å oppnå et kroppsideal som du og en gitt prosentandel andre menn synes er tiltalende? Jeg er nok en av de som du vil karakterisere "småfeit", da jeg har både ridebukselår, hengerumpe og en BMI over 25. Slik har jeg alltid vært, og slik vil jeg alltid være. Men det plager meg ikke det grann :) Jeg har en kropp som fungerer utmerket til tross for at den har noen ekstra kilo. Jeg har ingen helseplager, og ingen problem med å finne klær som passer. Jeg har heller ikke noe som helst problem med å tiltrekke meg mannfolk, selv om jeg ikke tiltrekker meg menn som deg. Jeg kommer aldri til å bli fanatisk angående hvor mye jeg trener eller hvor mye mat jeg putter i munnen basert på andres meninger om hvordan jeg ser ut. :) Kanskje kunne jeg ha blitt en størrelse 36 ved å være nazi på kosthold og trening, og nekte megselv mye, men det er jeg faktisk ikke villig til å gjøre. Trivsel og sunnhet både fysisk og psykisk er for meg viktigere enn å være tynn :)

Og nei, forskjellen mellom sprettrumpe og hengerumpe er dessverre ikke "noen skarve hip-thrusts i uka".

Håper forresten du er godt trent med svulmende biceps og brystkasse, uten hengemage og vikende hårlinjer, med stor penis og hårete brystkasse siden du anser deg som skikket til å sitte på en høy hest og fortelle andre hvordan de skal se ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel da får vi bare være enig om å være uenig. :)

Det du nevner i andre avsnitt her er etter min mening en forkastelig holdning, som speiler mye av det som er galt med samfunnets kroppshysteri. Skal alle kvinner som er "småfeite", og ikke er spikertynne eller trente gå å sulte seg selv for å oppnå et kroppsideal som du og en gitt prosentandel andre menn synes er tiltalende? Jeg er nok en av de som du vil karakterisere "småfeit", da jeg har både ridebukselår, hengerumpe og en BMI over 25. Slik har jeg alltid vært, og slik vil jeg alltid være. Men det plager meg ikke det grann :) Jeg har en kropp som fungerer utmerket til tross for at den har noen ekstra kilo. Jeg har ingen helseplager, og ingen problem med å finne klær som passer. Jeg har heller ikke noe som helst problem med å tiltrekke meg mannfolk, selv om jeg ikke tiltrekker meg menn som deg. Jeg kommer aldri til å bli fanatisk angående hvor mye jeg trener eller hvor mye mat jeg putter i munnen basert på andres meninger om hvordan jeg ser ut. :) Kanskje kunne jeg ha blitt en størrelse 36 ved å være nazi på kosthold og trening, og nekte megselv mye, men det er jeg faktisk ikke villig til å gjøre. Trivsel og sunnhet både fysisk og psykisk er for meg viktigere enn å være tynn :)

Måtte sjekke loggen din, og jeg må få si at jeg tror du trenger en tur til optiker (evt. psykolog). Du er ikke småfeit, du har ikke ridebukselår, du har i allefall ikke hengerumpe, og BMI-en på over 25 kommer åpenbart i stor grad fra muskler (I mean, look at dat ass og de skuldrene).

Hadde du hatt samme kroppsvekt men mengden muskler som var normalt for en som ikke trener (samt de slappe musklene karakteristiske for en stillesittende kropp)... da hadde du vært småfeit. :p

Kan virkelig ikke fatte hvor du drar all denne ederen og gallen fra. Jeg misliker tynne/tynnfeite kropper bortimot like mye som jeg misliker feite. Merk at jeg sier kropper, individet som holder hus i kroppen kan være all right så det holder. Det betyr ikke at jeg trenger å være tiltrukket av kroppen, eller at personen automatisk skal ha hverken respekt, medfølelse, eller forståelse for hvordan de behandler maskineriet de er så avhengig av.

Og nei, forskjellen mellom sprettrumpe og hengerumpe er dessverre ikke "noen skarve hip-thrusts i uka".

Nei, ikke for folk som har alt for mye fett, eller for folk som er syltynne/tynnfeite, men det var heller ikke poenget. Dersom du hadde sluttet å trene på dagen men holdt kalorinivået til ca. vedlikehold hadde både rumpe, lår, og andre delicious ladyparts begynt å sige, henge, og disse fordi musklene mistet "fasthet" (intracellulær væske? Jeg vet ikke..). Dette hadde kommet tilbake så fort du begynte å trene, akkurat som rumpa fort hadde løftet seg mange hakk for mange unge høns som går på diverse sal- og sykkeltimer for å "stramme opp", men som er livredde for vekter.

Håper forresten du er godt trent med svulmende biceps og brystkasse, uten hengemage og vikende hårlinjer, med stor penis og hårete brystkasse siden du anser deg som skikket til å sitte på en høy hest og fortelle andre hvordan de skal se ut :D

Nujah, jeg er ingen André Midtby (men legger ei heller i nærheten av samme innsats i hverken kost eller trening), men jeg har en BMI rett i overkant av 29 med en fettprosent som lar et hint av magemuskler være synlige så jeg er hverken liten eller utrent. Hengemage skal jeg aldri ha, og hva størrelse og kroppshår angår er jeg i allefall i god nok stand til å gjøre forloveden fornøyd. :happy:

Edit: Fordømmelse er ikke avhengig av at man er den absolutte motbøren til det man fordømmer. Jeg behøver ikke være Brad Pitt i Fight Club for å si at feite folk burde spise bedre og trene styrke, ei heller behøver jeg å være TC Fletcher for å si at skinny folk som klager på at de ikke får til å gå opp i vekt burde holde kjeft og spise mer. Jeg må ikke være motekonsulent for å si at harembukser er groteskt stygt eller at Metall-kultur gjort rosa og solgt til blogg-generasjonen er smakløst og tacky. Jeg må ikke leve som Skaldeman for å kritisere pseudo-vitenskapen bak veganisme, ei heller være bat-shit-crazy veganer for å si at grønnsaker til kjøttet er lurt. Get it? Jeg dømmer deg basert på valgene du gjør, og gjør du hårreisende dumme valg... vel.. :p Heldigvis for folk flest har jeg ikke jurisdiksjon noe særlig utover min egen kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...