Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!


Lily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det aller meste av klær er kult (altså ikke alt), det er bare at det ikke kult på alle.

Men for å summere ganske enkelt opp min mening om klær på jenter så kan dere få denne gyllene leveregelen av meg, som går ut til dere jenter der ute; Just because it zips doesn't mean it fit's.

Er du en dame/mann av stor karakter, vel, prøv å finn klær som er enda større. Det finnes fint lite som er mindre flatterende enn store personer som tror de er små, og det ser så mye bedre ut om man heller har tatt i litt på kles strl.

Par bilder that proves my point:

A-PbD_8CUAAOrZL.jpg:large

QYYyY.jpg

poorly_dressed.jpg

Mulig noen mener jeg er slem nå, vel det får bare være, det må bli sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..og et ærlig og oppriktig TAKK for innsatsen din!

Bukser oppunder armene går min 72 år gamle bestemor med. Enda værre, min 75 år gamle bestefar går med det samme. Det ser helt noldus ut (personlig mening), og det gjør ei fin, rund sprettrumpe lang og flat (ubestridelig fakta).

Klart, en får kle seg i det en føler for å kle seg i, men når damer hater på andre damer som kler seg sexy blir jeg sittende og lure på om det er sjalusi eller uvitenhet. Det er virkelig ingen verdens ting galt med et bittelite hint av toppen på en rumpesprekk når ei flott dame lener seg fremover eller strekker seg over bordet. Heller det enn assortimentet av forbannede pensjonist- og klovnebukser folk går med nå for tida. :p

post-25736-14440958236426_thumb.jpg

Ser bestemora di slik ut? I så fall er jeg delvis nysjerrig og delvis skremt :D

Men fra spøk til alvor så er jeg fan av bukser som er litt høyere i livet fremfor bukser som er litt lave. For oss med kvinnelige former er det ofte slik at man har fettet plassert fra lårene og ca. opp til navlen. Da passer det dårlig med ei bukse som er lav i livet som klemmer inn der man har et lite fettlager fint plassert ut på sidene :D Ukomforabelt er det også! Bukser som er lave i livet til det punkt de nesten viser frem rørleggersprekka/den gamle stringtrusa fra Cubus er sikkert kjempefint på tynne jenter, men for oss med litt fett rundt hoftene synes jeg det er finere og langt mer komfortabelt med en bukse som er litt høyere i livet! Får bena til å se lengre ut gjør det også, for oss som er forbannet med å ha fått utdelt dvergegener i underkroppen... :blush:

Forøvrig har jeg ennå til gode å observere bukser som går til oppunder armene, med unntak av disse haremsbuksene :p

post-25736-14440958235606_thumb.jpg

post-25736-14440958235999_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...