Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!


Lily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Balerinasko når du har store føtter, og/eller hvis mye av sprekka mellom tærne synes, ligner på rumpesprekk:)

(ikke noe galt med store føtter som er proposjonal med høyden til folk, og alle andre sko funker vanligvis bra, men balerinasko på alle som har 40+ er ikke søtt/pent lenger) :D

Hva med meg som dessverre er blitt over 180 og 41 i sko? Er ballerinas no no? :p Og jeg som har så mange fine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med meg som dessverre er blitt over 180 og 41 i sko? Er ballerinas no no? :p Og jeg som har så mange fine:)

Vel, er en tråd hvor folk deler sin personlige smak dette så; nei jeg synes ikke det er noe fint. Er selv 175cm høy og kunne av og til tenkt meg å bruke flate pensko, men nei, da er det finere å bli 185cm høy med fine høyhelte sko. Jeg synes ikke ballerina sko er fint på jenter med større fot enn str 37ish.. Men hvis du liker det, så liker du det:)

Jeg elsker harems bukser, og det er noe 90% av fb hater ifølge tråden her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, er en tråd hvor folk deler sin personlige smak dette så; nei jeg synes ikke det er noe fint. Er selv 175cm høy og kunne av og til tenkt meg å bruke flate pensko, men nei, da er det finere å bli 185cm høy med fine høyhelte sko. Jeg synes ikke ballerina sko er fint på jenter med større fot enn str 37ish.. Men hvis du liker det, så liker du det:)

Det er sjeldent jeg ser folk med store føtter. Som oftest passer jo skostørrelsen til resten av personen. Proporsjoner og alt det der... ;)

Selv klarer jeg ikke å gå med ukomfortable klær/sko, så her blir det lave sko uansett skostørrelse :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Har egentlig ikke så mange ting jeg ikke synes er fint på jenter, for forskjellige folk kan kle forskjellige ting. Men haremsbukser er no-no fra min side og samme med jenter som gjerne har litt ekstra på magen som kler på seg en magetopp med den tanken om at idet man drar på seg det, så flater magen seg ut.. Nei, den gjør nemlig ikke det og man blir seende ut som en vandrende bolledeig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg må jo helt klart innrømme at jeg har en viss respekt for de som vander rundt i slike. Først og fremst fordi det må kreve all sorts of balansekunst, men også fordi det krever hav av selvsikkerhet å trykke seg inn i rosabloggerenes svar på Barad-Dûr.

Haha, skal ikke blande meg inn i noe her nå, men bare på pur F så prøvde jeg ett par slike sko i Stockholm i sommer (har bildebevis), og de VAR faktisk ikke så vriene å bevege seg rundt i som man tror! Jeg klarte helt fint å rusle rundt i de i butikken uten å brekke ankler eller andre ting! :D Men jeg er enig i at det ser helt utrolig dust ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Har lest de første 4 sidene og jeg er ganske sjokkert over bukse-praten her inne.. ALLE har jo dongeribukser med høyt liv! Med mindre "høyt liv" regnes som over navlen her inne da. Og dessuten: trenger jo ikke stappe toppen/genseren nedi den fordeom!

Når jeg går på Bik Bok, Gina Tricot, Vero Moda o.l må jeg jo lete etter bukser med lavt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Har lest de første 4 sidene og jeg er ganske sjokkert over bukse-praten her inne.. ALLE har jo dongeribukser med høyt liv! Med mindre "høyt liv" regnes som over navlen her inne da. Og dessuten: trenger jo ikke stappe toppen/genseren nedi den fordeom!

Når jeg går på Bik Bok, Gina Tricot, Vero Moda o.l må jeg jo lete etter bukser med lavt liv.

..og et ærlig og oppriktig TAKK for innsatsen din!

Bukser oppunder armene går min 72 år gamle bestemor med. Enda værre, min 75 år gamle bestefar går med det samme. Det ser helt noldus ut (personlig mening), og det gjør ei fin, rund sprettrumpe lang og flat (ubestridelig fakta).

Klart, en får kle seg i det en føler for å kle seg i, men når damer hater på andre damer som kler seg sexy blir jeg sittende og lure på om det er sjalusi eller uvitenhet. Det er virkelig ingen verdens ting galt med et bittelite hint av toppen på en rumpesprekk når ei flott dame lener seg fremover eller strekker seg over bordet. Heller det enn assortimentet av forbannede pensjonist- og klovnebukser folk går med nå for tida. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

757074-8-1376583686126.jpg

Haremsbukser > pinglebein i tights.

Når man ikke har mye former på kroppen synes jeg det er finere å kle seg i klær som får det til å virke slik, enn å traske rundt å se skummel ut - uansett hvor mye haremsbukser er mislikt:P

Noe som også er er at de fleste som har store føtter ofte er veldig høye, noe som gjør at om de skal på byen etc er ikke høyhæler et alternativ da man kommer opp i 2 meter og utkonkurrer alle gutter på stedet i høyde. Da står man igrunn igjen med type ballerinasko om man skal være fin..

Ting jeg kvier meg veldig for er sånne tynnetynne dongeritights (altså tøydongeri) , onepiece og uggs.

Samt slengbukser og rumpetasker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg misliker, og jeg tror jeg trolig er den eneste i verden som misliker det...

Er smykker... pynt, eller hva nå enn man velger å kalle det.

Needless to say er jo da også piercinger i den kategorien.

Jeg aner ikke hva det er med meg, men smykker, uansett størrelsesorden, synes jeg bare tar fokus vekk fra jenta.. og forringer den visuelle kvaliteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som bruker tusj for å markere øyenbrynene sine eller dem som napper dem alt for mye ( fy jenter !)

De som bruker de toppene og tights fra hm i ca 1-3 str for små, topper det hele med å dra tightsen langt oppi skrauva og uten truse på seg + for små bh på seg. JA man ser virkelig alt. Eg har vært vitne til det og måtte rett og slett se ned og gå forbi. :s

Det går faktisk an å få hjelp ang å finne den rette fargen for sminken med tanke på pudder og slikt, spør dem bak disken eller dem som spør om du treng hjelp ;)

Duck mush? Overdrevent kyssemunntrutpressingavlepper not hot

Det er en grunn at de finnes flere størrelser på trenings klær slik at man slipper camel toe og hamburger rygg.

Dra på butikken med nattbuksa ? Say what?! Nettopp stått opp eller?

+

Joggebukser kan være fint på jenter med tanke på de buksene som er laget for jenter og ikke baggy buksene for gutter ;) Er selv en flittig bruker av min joggis fra BB i råsa, løv it :)

Mye lats = ingen sportsbh sitter pent... desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...