Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!


Lily

Anbefalte innlegg

Er derfor man bruker SPF, høyyyyyy faktor, så kan man gå med alle slags merkelige badedrakter uten å bry seg om å få skille. :p

Ja, kanskje derfor faktor 100+ eksisterer. Jeg reiser til syden for å bli brun og få litt mer farge på kroppen, men hvis noen heller velger å komme hjem like hvite for å kunne bruke en slik badedrakt, så for all del, jeg skal ikke diskutere :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som bruker tusj for å markere øyenbrynene sine eller dem som napper dem alt for mye ( fy jenter !)

De som bruker de toppene og tights fra hm i ca 1-3 str for små, topper det hele med å dra tightsen langt oppi skrauva og uten truse på seg + for små bh på seg. JA man ser virkelig alt. Eg har vært vitne til det og måtte rett og slett se ned og gå forbi. :s

Det går faktisk an å få hjelp ang å finne den rette fargen for sminken med tanke på pudder og slikt, spør dem bak disken eller dem som spør om du treng hjelp ;)

Duck mush? Overdrevent kyssemunntrutpressingavlepper not hot

Det er en grunn at de finnes flere størrelser på trenings klær slik at man slipper camel toe og hamburger rygg.

Dra på butikken med nattbuksa ? Say what?! Nettopp stått opp eller?

+

Joggebukser kan være fint på jenter med tanke på de buksene som er laget for jenter og ikke baggy buksene for gutter ;) Er selv en flittig bruker av min joggis fra BB i råsa, løv it :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så...jenter kan ikke ha en topp i 1-3 str. for små. (I don' mind.)

Det er tydeligvis ikke noe greie for gutter virker det som.

Duck mush (jeg vet ikke hva DET er). Duck mouth/face er derimot ikke hot.

På butikken en snartur i nattbuksa/pysjamasen/slækkebuksa: who the fuck cares?

Jeg er ikke i mot å dresse seg opp, men siden når måtte en dresse seg opp for å stille på nærmaten 5-10 minutter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som bruker tusj for å markere øyenbrynene sine eller dem som napper dem alt for mye ( fy jenter !)

De som bruker de toppene og tights fra hm i ca 1-3 str for små, topper det hele med å dra tightsen langt oppi skrauva og uten truse på seg + for små bh på seg. JA man ser virkelig alt. Eg har vært vitne til det og måtte rett og slett se ned og gå forbi. :s

Det går faktisk an å få hjelp ang å finne den rette fargen for sminken med tanke på pudder og slikt, spør dem bak disken eller dem som spør om du treng hjelp ;)

Duck mush? Overdrevent kyssemunntrutpressingavlepper not hot

Det er en grunn at de finnes flere størrelser på trenings klær slik at man slipper camel toe og hamburger rygg.

Dra på butikken med nattbuksa ? Say what?! Nettopp stått opp eller?

+

Joggebukser kan være fint på jenter med tanke på de buksene som er laget for jenter og ikke baggy buksene for gutter ;) Er selv en flittig bruker av min joggis fra BB i råsa, løv it :)

Ang hamburger rygg, hjelper ikke en fiddel å gå opp i str når vi med en del fett får valk over bh/treningsbh uansett hva vi gjør, isåfall måtte vi hatt på telt, noe som ikke er spesielt optimalt... Det er ikke mye fint med de valkene, men det er derfor vi trener, så de skal forsvinne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så...jenter kan ikke ha en topp i 1-3 str. for små. (I don' mind.)

Det er tydeligvis ikke noe greie for gutter virker det som.

Duck mush (jeg vet ikke hva DET er). Duck mouth/face er derimot ikke hot.

På butikken en snartur i nattbuksa/pysjamasen/slækkebuksa: who the fuck cares?

Jeg er

Mente mouth ;) nå siktet eg nærmere til dem som bruker pysjbuksene til hverdags.

Ang hamburger rygg mente eg rundt dette med for små klær/ bh,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si BADEDRAKT, uansett hvilken form en har på kroppen er det ikke noe verre enn å komme i svømmehallen å se en kvinne i badedrakt :/ Greit det har kommet mange sexy varianter, men nå snakker vi svømmehall badedrakt, ødelegger virkelig enhver kvinnes form.

Vet du hva, jeg frekventerer svømmehallen 3-4 ganger i uka. Jeg har fortsatt ikke skjønt meg på hvorfor jenter dukker opp til svømming i BIKINI. Nei, det er ikke stranda. Det er svømmehallen. Vi bruker badedrakt. Og trenden er at jenter helt nede i barneskolealder dukker opp i bittesmå bikinis, alle jenter i alle størrelser. Nei jenter, vi ser ikke alle bra ut i en bikini. Og er du jente og 100+kg, vel så ja, jeg applauderer deg for selvtilliten din med å gå i en bikini, men what...? Det hadde jeg aldri turt da jeg var 100+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men er man tykk hjelper det ikke om man øker str i bh feks, for blir den for stor vil den ikke holde puppene på plass og holder den puppene på plass kan du være sikker på at den strammer såpass at vi får hamburger rygg. Vi kan øke str i klær også, men som sagt å gå med telt er ikke gøy, det er desverre sjelden noen mellomting på str i klesbutikkene, det er enten supersmått eller så oversized at man kan bruke det som fallskjerm.

Den var altså til englikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, jeg frekventerer svømmehallen 3-4 ganger i uka. Jeg har fortsatt ikke skjønt meg på hvorfor jenter dukker opp til svømming i BIKINI. Nei, det er ikke stranda. Det er svømmehallen. Vi bruker badedrakt. Og trenden er at jenter helt nede i barneskolealder dukker opp i bittesmå bikinis, alle jenter i alle størrelser. Nei jenter, vi ser ikke alle bra ut i en bikini. Og er du jente og 100+kg, vel så ja, jeg applauderer deg for selvtilliten din med å gå i en bikini, men what...? Det hadde jeg aldri turt da jeg var 100+++++

Jeg er da heldigvis langt fra 100 kg og når jeg snakker om badehallen er det som nevnt lenger oppe snakk om bading og ikke idrett jeg snakker om :) Har full forståelse for at en bruker badedrakt som plagg når en driver med svømming som idrett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Jeg synes norske jenter stort sett kler seg fint, det eneste jeg himlet med øynene over er hvor mange som er komfortable med å gå blant folk i den utvaska grå slaskejoggebuksa. :p

Jeg prøvde å insinuere dette for en god del sider siden, og det ble dårlig stemning! I denne tråden skal man bare disse klær som ingen egentlig går i :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg synest ikkje det ser spesielt bra ut når jener kler som menn, då tenker eg på dressjakke, buksr med press og slik. Ein ting er på jobb, men sånn "ute i det fri".

Men, når sant skal seiast, så er eg veeeldig lite nøye på det, og vandrar fint rundt i arbeidsbukse/kjeledress, men ikkje om eg skal til meir sentrale strøk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg synest ikkje det ser spesielt bra ut når jener kler som menn, då tenker eg på dressjakke, buksr med press og slik. Ein ting er på jobb, men sånn "ute i det fri".

Med dressjakke, tenker du da også på blazer? Synes blazere, på jenter som faktisk kan kle seg litt, ser ganske kult ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg må på Levis-buksejakt! Hater at alle bukser er altfor, altfor vide i livet når lårene og leggene er passe...

Samme problem! Derfor jeg kjøper bukser med høyt liv for da blir den ettersittende i livet også. Jeg stapper jo ikke gensern nedi buksa (som flere antyder når de rakker ned på høyliva bukser) så ingen ser at den rekker langt opp på magan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med dressjakke, tenker du da også på blazer? Synes blazere, på jenter som faktisk kan kle seg litt, ser ganske kult ut.

Godt spørsmål, har såpass lite peiling på kle at eg ikkje veit kva dei forskjellege tinga heiter:blush: Tenker på sånne dressjakketing som gjer at jenter ser ut som faminine menn. Somme får til å bruke alle typar plagg, men har sett mange grusomme greier ute og gå:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...