Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!


Lily

Anbefalte innlegg

Jeg må si BADEDRAKT, uansett hvilken form en har på kroppen er det ikke noe verre enn å komme i svømmehallen å se en kvinne i badedrakt :/ Greit det har kommet mange sexy varianter, men nå snakker vi svømmehall badedrakt, ødelegger virkelig enhver kvinnes form.

Jeg skal ikke påstå jeg synes badedrakt er særlig fasjonalt selv, men det er da ingen overraskelse om noen dukker opp i det i en SVØMMEhall. De færreste trener vel svømming i bikini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ikke påstå jeg synes badedrakt er særlig fasjonalt selv, men det er da ingen overraskelse om noen dukker opp i det i en SVØMMEhall. De færreste trener vel svømming i bikini.

Nå har jeg barn jeg da så når vi drar i badehallen er det stort sett for bading og jeg syns kvinnekroppen ser bedre ut i en bikini enn badedrakt for bading har ikke noe med svømming og idrett å gjøre så var i den mening jeg kom med den meningen om badedrakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange pene badedrakter også da.

Og har man noen ekstra kg på kroppen, så skjønner jeg godt det kan være fristende å dra på seg noe sånt som de to røde der, i stedet for å presse valkene inn i en veldig avslørende bikini:)

[ATTACH=full]97002[/ATTACH]

Slike slags badedrakter som den svarte og rosa har jeg virkelig aldri skjønt meg på. Tenker bare på det vanvittig stygge skille man må få om man bruker noe slikt på stranda! Hvit strek opp på magen liksom, ikke bra..

Men sånn ellers har jeg ikke noe imot badedrakter. Spesielt fint er det ikke, men skal man svømme for å trene, så er det ingenting som kan måle seg med en god badedrakt altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange pene badedrakter også da.

Og har man noen ekstra kg på kroppen, så skjønner jeg godt det kan være fristende å dra på seg noe sånt som de to røde der, i stedet for å presse valkene inn i en veldig avslørende bikini:)

[ATTACH=full]97002[/ATTACH]

Men jeg må jo si at jeg aldri har sett noen i badehallen i noe som dette asså :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike slags badedrakter som den svarte og rosa har jeg virkelig aldri skjønt meg på. Tenker bare på det vanvittig stygge skille man må få om man bruker noe slikt på stranda! Hvit strek opp på magen liksom, ikke bra..

Men sånn ellers har jeg ikke noe imot badedrakter. Spesielt fint er det ikke, men skal man svømme for å trene, så er det ingenting som kan måle seg med en god badedrakt altså.

Hehehehe, der sier du noe. Men hvis folkene som bruker dem er slik som meg, som aldri blir brun, så slipper de trygt unna mageskille:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange pene badedrakter også da.

Og har man noen ekstra kg på kroppen, så skjønner jeg godt det kan være fristende å dra på seg noe sånt som de to røde der, i stedet for å presse valkene inn i en veldig avslørende bikini:)

[ATTACH=full]97002[/ATTACH]

Hehe oss som virkelig føler oss tykke finner du som oftest med shorts og singlet på i svømmehallen xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si BADEDRAKT, uansett hvilken form en har på kroppen er det ikke noe verre enn å komme i svømmehallen å se en kvinne i badedrakt :/ Greit det har kommet mange sexy varianter, men nå snakker vi svømmehall badedrakt, ødelegger virkelig enhver kvinnes form.

De som bruker badedrakt i svømmehallen gjør det jo fordi det er det som er best å trene i (eldre damer bruker det som regel bare til å svømme i, men de ser bedre ut i badedrakt enn i bikini). Da tenker man ikke på at man er sexy. Færreste ser jo bra ut i badedrakt, svømmebriller og badehete :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får jenter til å gå med gummistøvler (jaaa, jeg vet det står Hunter på dem, men det ER f... meg gummistøvler) når det er blå Himmel, tørt, og 6 minusgrader? Så en flokk på 3 av dem idag.

De koster sånn ca 1500 kr så det er om å gjøre å vise flest mulig mennesker at du har råd til de.

(mamma/pappa har råd.)

Jeg kjøpte ikke mine fordi de var dyre. Synes de har helt rent og utseende, og det er veldig god kvalitet på dem. Hvis man går ut en morgen og det er slush så er det bedre å gå i gummistøvler enn i vanlig sko som du blir våt i. Selvfølgelig ser det ikke alltid like bra ut når slushet trøker opp og solen titter frem. Men tar ikke med meg ekstra par sko for å bytte på. Eller hvis det er meldt masse regn, jeg skal til skolen men det har ikke begynt å regne enda. Ser jo idiotisk ut å gå støvler, men deilig er det å være tørr på beina når man går hjem fra skolen og alle andre våte fordi de har på seg convers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levis curve er fantastisk! Jeg gikk inn på Carlings en dag da min siste jeans ble slitt ut. Jeg sa "hei, jeg skal ha en jeans som passer til meg. Jeg har brede hofter (og smal midje) og driver å bygger litt muskler." Denne buksa kjøpte jeg 2 av, en lys og en mørk, de gir perfekt form på rumpa og de er litt strech i så de former seg forskjellig fra person til person. Win :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo veldig få jenter som FAKTISK går med sånne type badedrakter. Personlig har jeg ikke sett noen med det noen gang, bortsett fra meg selv i et prøverom for en stund siden..... Da var det litt kult ... og sånn .. :blush:

I Spania er det overraskende mange, faktisk...men det er stort sett de (utrente) over 50 som bruker dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike slags badedrakter som den svarte og rosa har jeg virkelig aldri skjønt meg på. Tenker bare på det vanvittig stygge skille man må få om man bruker noe slikt på stranda! Hvit strek opp på magen liksom, ikke bra..

Er derfor man bruker SPF, høyyyyyy faktor, så kan man gå med alle slags merkelige badedrakter uten å bry seg om å få skille. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...