Gå til innhold

Klær og annet tilbehør du IKKE syntes er fint å se på en JENTE!


Lily

Anbefalte innlegg

Takk! Syns vi kan gå med akkurat hva vi føler for. Jeg er jenta som fint dasser rundt i joggebukse og null sminke på butikken, jaktbukser er fast inventar, og på trening går jeg i hva som er behagelig.MEN på skolen går jeg i høye hæler, kåpe, sminker meg, osv. Fordi jeg trives med det (og får akutte behov for å føle meg litt feminin innimellom);)

Om noen synes et er "teit" å gå med hæler på skolen, bryr jeg meg katta. Om noen synes det er teit å ikke stelle seg for trening eller butikken, bryr jeg meg fortsatt ingenting. Enkelt og greit,

Nemlig :) vi har vel alle flere sider ved oss selv, noen dager føler man for å være feminin, andre dager er det joggebukse som gjelder . Sånn er det bare , og jeg håper virkelig ikke at mennesker er så kritiserende her hvor jeg bor, for da skal jeg love deg de har nok å kritisere :D Jeg går kledd i akkurat det jeg føler for og jeg kan veldig godt finne på å gå på butikken uten sminke, men kan også finne på å rette på håret og sjekke mascaraen før jeg går og trener . Alt etter som :) Elsker mennesker som er seg selv og ikke bryr seg så veldig mye om hva alle andre mener !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haters gonna hate

jeg tenker aldri på hva andre jenter eller mennesker generellt har på seg.

selvom jeg selv ikke kan fordra ting som stilettheler osv, også er det det når jenter drar på seg stillethelene og trench coaten sin, for å gå på SKOLEN.... jaja.

jeg mener ikke at det er stygt, å jeg synes det er veldig bra folk er forskjellige. Synes alle skal være seg selv.

Men når folk kommer med typ

"Gutteklær generelt, du er jente! Kle deg sånn!"

[ATTACH]2592[/ATTACH]

Jeg kjøpte meg en meget stor genser på fitnessmessa i går, den er harry å det stor med meget stor skrift "pure pain" over hele brystet. Det er en guttegenser, ja, også?! Det er meg, å meg i feks skjørt, nei, æsj...

"Det er IKKE lov å gå på byen i gummistøvler og regnjakke fra Helly Hansen, jenter! "

Altså, hva gjør man da når det regner?!

Å hvertfall dette "Trenger ikke eget arsenal av skjønnhetsprodukter, men en god sjampo, en børste, en hårføne og en foundation er ikke for mye å be om."

Okei, de første, men alle vasker seg osv så det var bare teit. Men FONDATION?! det er faktisk noe av det styggeste jeg ser.

Jeg har null behov for det, å derfor bruker jeg det heller ikke... Å når folk faktisk tar seg tid til å irritere seg over at folk ikke har på seg fondation, da legger jeg meg død, herregud!

Haha, den dagen jeg tar meg selv i å irritere meg over folk som IKKE bruker foundation - da skal jeg revurdere hele mitt eget jeg :rofl:

Likte poenget ditt der :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags klær jeg synes er fine og stygge vil jo være en 100% subjektiv vurdering fra min side. Jeg kommer ikke til å like grå utslitte joggebukser uansett hvor mange som erklærer at de elsker det, men jeg ser jo ikke ned på eller er ekkel mot folk som går med det av den grunn ;)

Trådtittelen er hva man ikke synes er fint, ikke om man ikke egentlig godtar mennesker akkurat som de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne nesten ønske jeg var gutt jeg. Jeg virkelig hater jenter, fordi de som regel har så mye fordommer, man får jo ikke lov til å være seg selv. Denne tråden bekrefter bare at jenter er utrolig trangsynte på enkelte pukter...

Åh.. du har så rett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha - HVA liker du å se en jente gå kledd i da?

Eller var spørsmålet mitt kanskje svar nok i seg selv?! ;)

Åh, du klarer vel å finne mye utenom den lista der vel ;)

Som sagt, er dette bare min personlige mening. Det er mye som er listet opp der som ikke folk vanligvis går med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Flate "pensko". IKKE lov! Knurrrrrrr....Spesielt ikke flate sandaletter etc.
  • Det er IKKE lov å gå på byen i gummistøvler og regnjakke fra Helly Hansen, jenter!

Hå, du ville hata meg. Jeg blir godt over 180 høy med stilletter og bor i brosteinens hovedstad Bergen. Får heller aldri vondt i føttene i løpet av kvelden, i mine fine flate sko.

Dessuten, bor du i Bergen så blir du lite kritisk til yttertøyet etterhvert. Jeg går heller i gummipælær og skalljakke enn å være blaut og blåfrossen kl tolv.. Jeg er i det minste varm og gladfull, i stdet for å være blåfrossen, skjelvende og sur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, du klarer vel å finne mye utenom den lista der vel ;)

Som sagt, er dette bare min personlige mening. Det er mye som er listet opp der som ikke folk vanligvis går med.

Det gjør jeg så absolutt men jeg personlig lar meg ikke begrenses av det - men den var omfattende, det skal du ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Jeg holder på å bestemme meg for hvilken sko jeg skal kjøpe. Og da MÅ jo dette være plassen å spørre :D

[ATTACH=full]6897[/ATTACH]Roots til 400,- på salg

eller disse:

[ATTACH=full]6896[/ATTACH]ICU til 450,- på salg:)

Likte de nederste best. Personlig er jeg ikke så fan av den nedbretten på de øverste, men de hadde vært kjempefine om det gikk an å la den være oppe.. Da ligner de noe på mine sko :p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ah gad, vil ha begge:unsure: men gidder ikke ta meg råd til begge:confused:

Verste jeg vet, er når du akuratt har kjøpt deg et på med nye sko, og så er de drit vonde å gå med. Ender med at man aldri går med de:meh: jeg har en temmelig stillesittende kontor jobb, så for meg gjør det ikke så mye om de ikke er super lave:thumbsup:

Da likte jeg best de øverste. Skal jaggu gå å se selv på eurosko! Har lenge jakta på ett par gode vinterhæler. Jeg trenger det jeg som aldri går i lave sko unntatt når jeg trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man tar jo selvsagt begge to :p

Med mindre man har masse penger og ingenting annet å bruke de på så! Men de lignet såpass mye på hverandre at jeg ville da heller satset på noe som var litt anderledes - det er tross alt vår snart! ...Selv om det overhode ikke ser sånn ut når jeg kikker ut vinduet. Appropo det, så tror jeg at jeg skal være så lat at jeg går til butikken - det tar faktisk lengre tid å børste bilen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antrekket jeg tar på meg når jeg skal slappe helt av i helga,er et antrekk jeg ikke vil se på en jente:rofl:Her snakker vi rosa flanell pysjbukse,strikka ullsokker i random farge/farger, singlet random farge og sånn lang strikka genser.

Håret i en tust på toppen med diverse antenner for både radiokanaler og rikstv :rofl:

Pent er det ikke, men jeg er varm og comfy:)

Det er heller ingen som ser meg så slepper eventuelle erstatningskrav for synsskader antrekket mitt måtte påføre noen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvorfor tråden er spesifisert for jenter, men det får så være. Jeg syntes da jenter som gutter bør gå i det de selv liker og det som får dem til å føle seg bra og komfortabel.

De få unntakene jeg kunne klart meg uten er klær som SKRIKER etter å provosere og/eller oppmerksomhet, men disse personene har andre issues å ta tak i først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvorfor tråden er spesifisert for jenter, men det får så være. Jeg syntes da jenter som gutter bør gå i det de selv liker og det som får dem til å føle seg bra og komfortabel.

De få unntakene jeg kunne klart meg uten er klær som SKRIKER etter å provosere og/eller oppmerksomhet, men disse personene har andre issues å ta tak i først.

Så du mener jeg burde droppe leopard bikinien med blinkende lys i Januar:meh: :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...