Gå til innhold

Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 26,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ubertass

5308

• Gamla

1343

• Andreas87

1157

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Jeg skjønte ikke helt. Er det menn som tenner på å kle seg i feminint undertøy som er greia, eller at kvinner tenner på menn som går med feminint undertøy? :p

Har ikke noe med fetisj å gjøre i det hele tatt, er noen som tror det er mye penger å hente på å designe dameundertøy til menn :facepalm:

Men, det er klart, det finnes jo de menn som liker å gå i dameundertøy da :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider
http://www.cracked.com/article_17149_5-ridiculous-safe-work-fetishes.html

Bare sånn i tilfelle noen noensinne kommer til å spørre om, eksempelvis, de kan sitte på ryggen din.

Det var faktisk en engang som lurte på om jeg ikke kunne gå en dag med strømpebukse uten noe under, for så å sende den til han i posten. Han var politi.. o_O

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Har ikke noe med fetisj å gjøre i det hele tatt, er noen som tror det er mye penger å hente på å designe dameundertøy til menn :facepalm:

Men, det er klart, det finnes jo de menn som liker å gå i dameundertøy da :D

Aha :D Blei forvirra og kobla det til fetish samtalen som kom etterpå :p

Er det noe nytt å designe dameundertøy til menn? Hvor kjøpte transer undertøyet sitt før da? :unsure::confused::p

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Den der får meg sikkert til å se enda merkeligere ut når jeg sover med åpen munn på toget :shifty: Men vil ha en likevel :D

oh man. Apropo å sove med åpen munn på toget. Det er faktisk ikke det verste. Det verste er når du er så trøtt at du sovner, men like før du sovner så skvetter du som om du er stukket av 10000 sinna veps og skremmer personen som sitter rett ved siden av.

FUCK, så jeg hater det der :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...