Gå til innhold

Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 26,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ubertass

5308

• Gamla

1343

• Andreas87

1157

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

1002601_10151798931293360_447285804_n.jpg

Strømmen går alltid korteste vei, så han blir neppe grilla gjennom vannstrålen (på samme måte som en ikke får strøm i tissen om en pisser på et strømgjerde). Om han kommer for nær høyspenten og får en lysbue i seg er en annen sak :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Strømmen går alltid korteste vei, så han blir neppe grilla gjennom vannstrålen (på samme måte som en ikke får strøm i tissen om en pisser på et strømgjerde).

Strøm måler ikke avstand i meter, men motstand. Urin har lite motstand, og TRO MEG du får støt om du pisser på et strømgjerde...

Vi får håpe han har rent vann i bøtta, for da vil det ikke være noe problem. Brannvesenet slokker elektriske branner med vann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Strømmen går alltid korteste vei, så han blir neppe grilla gjennom vannstrålen (på samme måte som en ikke får strøm i tissen om en pisser på et strømgjerde). Om han kommer for nær høyspenten og får en lysbue i seg er en annen sak :D

Vel, om ein får støt i tissen av å pisse på eit elektriskgjerde skal eg ikkje garantere, men at du får støt DET skal eg garantere:!:

Helsing ho som har vokse opp med mykje elektsikgjerder rundt seg, har lært for å seie det sånn:p Nei, eg har ikkje personleg pissa på eit...men kjenner dei som har gjort det:wideyed::roflmao:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...