Gå til innhold

Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)


Lz'Pv Bruh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 26,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ubertass

    5308

  • Gamla

    1343

  • Andreas87

    1157

  • KiVi

    982

[ATTACH=full]139537[/ATTACH]

http://en.wikipedia.org/wiki/Space_Pen

A common urban legend states that NASA spent a large amount of money to develop a pen that would write in space (the result purportedly being the Fisher Space Pen), while the Soviets just used pencils.[2][3] Like most urban legends, there is a grain of truth: NASA began to develop a space pen, but when development costs skyrocketed the project was abandoned and astronauts went back to using pencils, along with the Soviets.[2][3] However, the claim that NASA spent millions on the Space Pen is incorrect, as the Fisher pen was developed using private capital, not government funding. NASA – and the Soviets[3][4][5] – eventually began purchasing such pens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://en.wikipedia.org/wiki/Space_Pen

A common urban legend states that NASA spent a large amount of money to develop a pen that would write in space (the result purportedly being the Fisher Space Pen), while the Soviets just used pencils.[2][3] Like most urban legends, there is a grain of truth: NASA began to develop a space pen, but when development costs skyrocketed the project was abandoned and astronauts went back to using pencils, along with the Soviets.[2][3] However, the claim that NASA spent millions on the Space Pen is incorrect, as the Fisher pen was developed using private capital, not government funding. NASA – and the Soviets[3][4][5] – eventually began purchasing such pens.

Liker at folk kan irettesette folk med ren fakta. Liker det enda bedre at det faktisk også er ført opp på wiki!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10151151_732766573433846_3776156369731989581_n.jpg

Jeg hylte av skrekk da jeg våkna på flyet og tittet bort på kjæresten min. Ikke at kjæresten min er så nifs da, men duden på andre siden av midtgangen skremte livsskiten av meg.... omfg!

MÅTTE bare ta bilde, men var redd for at han på en eller annne måte skulle oppdage det gjennom maska... så lot som om jeg tok bilde av kjæresten bare for å få med maska... ;)

*epic*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MrWednesday
Lo godt da denne samtalen dukket opp på Facebook for en liten stund siden... Navnene er sladdet av åpenbare grunner :p

[ATTACH=full]139669[/ATTACH]

Hehe. Vi har felles venner ser jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...