Gå til innhold

Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)

Lz'Pv Bruh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 26,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ubertass

• Gamla

• Andreas87

• KiVi

Annonse

Annonse

The Lie-To-Yourself Diet

PIZZA | MN, USA | EXTRA STUPID, FOOD & DRINK, HEALTH & BODY

Me: *answering phone* “Thank you for calling [Pizza Place]. This is [My Name]. Can I interest you in two large pizzas with up to five toppings and a pop for only $22.99?”

Customer: “No, I don’t need that much. I’m on a diet.”

Me: “Okay. What can I get you tonight?”

Customer: “Can I get a large veggie pizza, but hold the mushrooms, black olives, green peppers, and onions, and add sausage, beef, bacon, Canadian bacon and pepperoni.”

Me: “Okay, that would just be a meats pizza with tomatoes.”

Customer: “No, I’m on a diet. I need a veggie pizza because of my diet. but hold the mushrooms, black olives, green peppers, and onions, and add sausage, beef, bacon, Canadian bacon and pepperoni.”

Me: “Okay, no problem. Your total will be $11 and we will have it ready in 15 minutes.”

(I rang up the order the way she wanted it but told my coworkers that it was just a meats pizza with tomatoes.)

http://notalwaysright.com/the-lie-to-yourself-diet/38328

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...