Gå til innhold

Hvilke kosttilskudd bruker dere?


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest

Har sykt lite peiling på kostilskudd, men ser det er alle mulige slags tabeletter folk bruker for å øke forbrenningen osv..Kjæresten har akkurat begynt på chili fet burn, og jeg får så sykt lyst å gå på sånt jeg også :p bare tenker man får bedre fremgang med treningen da.. Men jeg veier 49 kg, og er 164 høy, så trenger vell ikke akkurat å forbrenne så mye fett tror jeg, prøver mer å øke inntaket med blandt annet proteinpulver og øke muskelmassen. Men tror egentlig ikke fettprosenten min er såå lav i forhold til BMI en, så vet ikke..noen som har noen tips? vil bare bli strammere egentlig..Trener både kondisjon og styrke ca 6 ganger i uken (jaa vet jeg burde kutte ned kondisjonstreningen, men eelsker å løpe ute :p), og har nå økt til ca 1800 kcal om dagen (lå tidligere på rundt 1300, så øker gradvis)..

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å bli mer "fit" noen som vet noe, og eventuelt noen kosttilskudd utenom proteiner? :) setter stoor pris på svar :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

ta omega 3 hver dag, det er den beste fettforbrenneren

Kosttilskudd vil ikke gjøre den største forskjellen, men hardt arbeid dag inn og ut. Selv bruker jeg omega3, d-vitamin og ekstra proteiner om jeg ikke får i meg nok fra kosten. Det er ingen snarveier

Omega-3, kreatin, og proteinpulver i ny og ne.

Ut i fra avatarbildet ditt tror jeg ikke du trenger uroe deg for at du har høy fettprosent og jeg ville heller brukt 400kr på sunn mat enn 400kr på en boks med fettforbrennere. Om du alt spiser bra og ønsker litt ekstra kan du jo legge til litt, men det viktigste er jo å få i seg tilstrekkelig med mat, mineraler og vitaminer slik kroppen fungerer optimalt :)

Uansett her er min liste :

Whey-protein

Kasin-protein

Carbpulver

BCAA

Glutamin

ALA

Sel-olje

ZMA

Aminosyrer(oljer&tabs)

Kreatin

Vitamin&mineral

Diet-kick/T-rex

Gainer (av og til)

Celltech

Halo

Nano-vapor

no explode (av og til)

+ sikkert litt småting jeg har glemt her i farten.

Siden du sier du vil ha litt ekstra puff under trening kunne jeg anbefalt Diet-kick som jeg faktisk merker ganske bra under trening, man blir litt mer på hugget og yter litt mer. Flere av mine venner er også meget imp over den :)

Link her

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Ut i fra avatarbildet ditt tror jeg ikke du trenger uroe deg for at du har høy fettprosent og jeg ville heller brukt 400kr på sunn mat enn 400kr på en boks med fettforbrennere. Om du alt spiser bra og ønsker litt ekstra kan du jo legge til litt, men det viktigste er jo å få i seg tilstrekkelig med mat, mineraler og vitaminer slik kroppen fungerer optimalt :)

Uansett her er min liste :

Whey-protein

Kasin-protein

Carbpulver

BCAA

Glutamin

ALA

Sel-olje

ZMA

Aminosyrer(oljer&tabs)

Kreatin

Vitamin&mineral

Diet-kick/T-rex

Gainer (av og til)

Celltech

Halo

Nano-vapor

no explode (av og til)

+ sikkert litt småting jeg har glemt her i farten.

Siden du sier du vil ha litt ekstra puff under trening kunne jeg anbefalt Diet-kick som jeg faktisk merker ganske bra under trening, man blir litt mer på hugget og yter litt mer. Flere av mine venner er også meget imp over den :)

Link her

Heelsikken for en lang liste :p har ikke mye fett på kroppen nei, bare litt for lite muskler tror jeg :p Spiser så og si bare havregrøt, cc, kesam, kjøtt, grønnsaker, egg og proteinpulver, så er ganske bra vil jeg tro :p Ser bare alle går på så mye greier (og der er jo du abselutt et godt eksempel :p), og får så lyst å gå på noe jeg og for å få mer effekt av treningen, men vet så syykt lite om det, og vil jo ikke akkurat gå på noe som gjør jeg går ned i vekt heller :p får prøve å søke litt på det :p men takk for tips :p hehe :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Ut i fra avatarbildet ditt tror jeg ikke du trenger uroe deg for at du har høy fettprosent og jeg ville heller brukt 400kr på sunn mat enn 400kr på en boks med fettforbrennere. Om du alt spiser bra og ønsker litt ekstra kan du jo legge til litt, men det viktigste er jo å få i seg tilstrekkelig med mat, mineraler og vitaminer slik kroppen fungerer optimalt :)

Uansett her er min liste :

Whey-protein

Kasin-protein

Carbpulver

BCAA

Glutamin

ALA

Sel-olje

ZMA

Aminosyrer(oljer&tabs)

Kreatin

Vitamin&mineral

Diet-kick/T-rex

Gainer (av og til)

Celltech

Halo

Nano-vapor

no explode (av og til)

+ sikkert litt småting jeg har glemt her i farten.

Siden du sier du vil ha litt ekstra puff under trening kunne jeg anbefalt Diet-kick som jeg faktisk merker ganske bra under trening, man blir litt mer på hugget og yter litt mer. Flere av mine venner er også meget imp over den :)

Link her

spiser du vanlig mat også ? hehe :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
spiser du vanlig mat også ? hehe :)

hehe, spiser jo forskjellige middager og sånt, men går for det meste i ulike retter med kjøtt, egg og grønnsaker :p og spiser mye bakst av proteinpulver, mandelmel osv :p men spiser vell ikke så mye "vanlig mat" hvis du regner brødskiver, pizza, hot dog og slike ting som "vanlig", da liker jeg heller å spise min egen mat å lage sunnere varianter :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

ser de fleste annbefaler omega tre, så tror jeg skal prøve meg på det :) proteinpulver bruker jeg litt fra før :) Men hva gjør omega tre sånn egentlig? øker forbrenningen? trenger vell eeegentlig ikke å forbrenne mer :p

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ser de fleste annbefaler omega tre, så tror jeg skal prøve meg på det :) proteinpulver bruker jeg litt fra før :) Men hva gjør omega tre sånn egentlig? øker forbrenningen? trenger vell eeegentlig ikke å forbrenne mer :p

http://fitnessbloggen.no/omega-3-proteinsyntesen/

http://fitnessbloggen.no/omega-3-og-omega-6-i-kostholdet/

:-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Heisann!

Jeg har tidligere jobbet som daglig leder for en helsekostbutikk ( i seks år faktisk) og vil nevne at Udo's Choice flytende olje er den beste Omega 3-6-9 oljen du kan få tak i. Det er gjort mye forskning på denne oljen i forbindelse med trening, og det er kommet kjempebra resulater, så jeg vil anbefale deg denne om du skal kjøpe Omega 3!

Ellers så kan jeg nevne mine "must have's" på hylla:

Udo's Choice ( skal stå i kjøleskapet)

Magnesium (god for søvnen og for musklene, motvirker krampe)

Multivitamin (godt for immunforsvaret)

Hvetegress, mulit greens eller kamut hvetegress (pulver, blandes med vann eller eplejuice, veldig bra for energi og fordøyelse)

Bruker også spirulina ved perioder der jeg har lite energi, den hjelper på å rense kroppen også (OBS: må taes i tablett form, smaker helt jævli i pulverform)

Jeg har prøvd så og si alt som finnes i helsekostbutikker, og jeg vil si at dette er det beste av det beste :-)

Håper dette kan hjelpe deg!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Heisann!

Jeg har tidligere jobbet som daglig leder for en helsekostbutikk ( i seks år faktisk) og vil nevne at Udo's Choice flytende olje er den beste Omega 3-6-9 oljen du kan få tak i. Det er gjort mye forskning på denne oljen i forbindelse med trening, og det er kommet kjempebra resulater, så jeg vil anbefale deg denne om du skal kjøpe Omega 3!

Ellers så kan jeg nevne mine "must have's" på hylla:

Udo's Choice ( skal stå i kjøleskapet)

Eh?

http://fitnessbloggen.no/udos-choice/

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg har lest denne, men jeg har merket god effekt på knærne mine etter jeg begynte med Udo's Choice. Men jeg veksler litt mellom merker og fra vegetabilsk til maritimt. Bruker også Super Shift.

Hvorfor gir Udos bedre effekt på knærne enn tran? Dessuten får vi nok omega-6 fra før av, derfor ville jeg gått for et tilskudd uten:

http://fitnessbloggen.no/omega-3-og-omega-6-i-kostholdet/

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hvorfor gir Udos bedre effekt på knærne enn tran? Dessuten får vi nok omega-6 fra før av, derfor ville jeg gått for et tilskudd uten:

http://fitnessbloggen.no/omega-3-og-omega-6-i-kostholdet/

Tran er det ihvertfall masse TOTOX i, så det ville jeg aldri ha tatt i meg. Det er jo sammensetningen av Udos som gjør den bra, forholdet mellom fettsyrene. Dessuten bruker jeg ikke margarin eller oljer i matlagningen, så mengden Omega 6 jeg får i meg er uansett ikke så stor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...