Gå til innhold

Post den ideelle fysikken


tf

Anbefalte innlegg

Bare et generelt spørsmål her til folk som legger ut bilder av bodybuildere og hevder det er drømmekroppen. Dere er klare over inntaket av steroider som ligger bak kroppen? Ja, det er hardt arbeid, men bygget på steroider. Er det noe som er utbredt på forumet her eller hvordan fungerer det egentlig her inne?

Må si meg enig her... Jeg ble svært overrasket faktisk.

1.jpg

Mr.David Belle! Jeg vil ha hans fysikk fordi han er EKSPLOSIV.. Og så ser han normal ut med tskjorta på som er et must, WHAM kler av seg og folk bare - WÆAO! mm

Jej, I like him. District 13 er jo helt rå. En naturlig atletisk kropp er til å foretrekke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også var vi påån igjen :D Vi er forskjellige og har forskjellige ønsker om hvordan vi vil se ut, den `ìdeelle``fysikken er den DU selv føler deg komfortabel med. En fysikk som er DEG, ikke nødvendigvis en scene fysikk. :)

Det har du rett i, men du ser bort ifra det helsemessige aspektet. Jeg regner med at en god og sunn helse er å foretrekke for folk flest i 2014.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har du rett i, men du ser bort ifra det helsemessige aspektet. Jeg regner med at en god og sunn helse er å foretrekke for folk flest i 2014.

Tja, hva er egentlig sunn og god helse?

Ny forskning viser jo at mennesker med BMI på mellom 25 og 29,9 (per i dag klassifisert som overvektig) er de som i snitt lever lengst. Treningsavhengige med en fettprosent på 10 er ikke nødvendigvis toppen av sunn helse.

Jeg referer selvfølgelig ikke til at steroider er sunt og ønskelig.

Ref:

http://jama.jamanetwork.com/article.aspx?articleid=1555137

http://www.huffingtonpost.com/2013/01/02/extra-weight-longevity-_n_2396933.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...