Jump to content
Arajntos

Tøyer//strekker dere ut etter trening?

Recommended Posts

Bruker tøying (www.mobilitywod.com) til oppvarming, og kanskje litt underveis om jeg er veldig stiv. Etter trening tøyer jeg ikke.

Ellers prøver jeg å tøye de musklene som er stive flere ganger i uka hjemme også.

Fortsetter under...

Vanligvis ikke, men nå må jeg begynne. Er ikke myk nok i brystmusklene og skuldrene til å rekke bak så jeg kan holde stanga når jeg squater :I

Jeg tøyer. De gangene jeg har glemt det føler jeg at jeg har glemt noe, så det er blitt et must for meg. Det er godt å tøye, dessuten er det alright å se at jeg klarer å tøye liiitt mer for hver gang :thumbsup:

Tøyer beina når jeg føler for det (noe som etter hvert har blitt etter hver treningøkt :p). Synes det er utrolig godt å tøye, og ikke minst har kroppen godt av det! :)

Annonse

For meg er det viktig å være både sterk, bevegelig og i bra kondisjonsform, så jeg forsøker å få med både kondisjon, styrke og tøying i løpet av uka. Det er også en deilig å avslutte økta med litt tøying, som OhMickey sier.

Nei, alt for dårlig til det. Tenker tanken veldig ofte, men så er den borte igjen innen treningen er over.

Guest =xXx=

Tøyer alltid ut. Opplever at ryggen til en gammel mann blir mindre vond etter god uttøying.

Har driti langt i det. Enda ikke sett noe som tyder på at det faktisk har noen effekt. (mye broscience og "common knowledge" ute, men lite som tyder på at å strekke en muskel har noe mer enn en midlertidig virkning)

Kjører heller egne bevegelighetsøvelser og dynamisk oppvarming.

Annonse

Syns det er fantastisk godt å tøye, gjør alltid det etter trening. Liker å tro det øker bevegelighet og smidighet, og så prøver jeg å kompensere for stram brystmuskulatur og litt muskulær skjevhet i bekken. Opplever at det hjelper også :-)

Foamruller og tøyer alltid. Blir stiv og "knekker" helt vanvittig om jeg ikke gjør det, så det har blitt en naturlig avsluting på økta. Jeg liker det!

Kan vel ikke så at jeg er sånn kjempe flink med det. Jeg burde absolutt gjøre det. Det hender jo jeg strekker og tøyer litt under treningen, men ikke noe uttøying etter på.