Gå til innhold

Beste cardioøkt for å brenne fett?


Gjest

Anbefalte innlegg

Prøver å kjøre cardio 3-4 ganger i uka, helst som en start på dagen, men hvilken økt blir det mest fettforbrenning av? Tenker ikke på hva man forbrenner under økten, men totalt sett inklusiv restitusjonen:)

Kjører nå oftest 10*2 minuttere på mølle, men er det noen som har andre forslag tas det imot med stor takk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg vil anbefale Romaskin.

Bruker heile kroppen og forbrenner sykt under og etterpå.

Her er link det står litt om det.

http://fitnessbloggen.no/fa-bedre-utholdenhet-med-intervaller-pa-romaskin/

Takk for svar og super artikkel, har vært skeptisk til problemstillinga som ble tatt opp mtp restitusjon og styrketrening, men etter å ha lest litt mer skal jeg definitivt teste dette!

Så skal jeg prøve å unngå "teknikken" som ble vist i første video:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange sprint du klarer ute i bar overkropp i oppoverbakke, etterfulgt av en times tur ( bar overkropp valgfritt).

Haha, får vente på at temperaturen øker litt og da blir det bar overkropp konstant:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del har jeg merket stor forskjell etter jeg begynte med intervall økt på mølla, blir som regel 2 ganger i uken før frokost. :) Å da kjører jeg 4x4 :)

Huff, har også kjørt 4 minutters drag, men det er jo så tungt:eek: Masse flinkere til å ta meg ut på kortere drag så føler jeg får litt mer igjen for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, har også kjørt 4 minutters drag, men det er jo så tungt:eek: Masse flinkere til å ta meg ut på kortere drag så føler jeg får litt mer igjen for det:)

Men kommer seg fort, jeg startet med 3x5, det hjalp meg faktisk veldig!! Det ene min. hadde mye å si :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...