Gå til innhold

Hvordan skal gutta kle seg på treningsenter?


Runeabo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jester

Enhver som kler seg utifra hvor "hot" treningsklærne er har feil fokus.

Joggebukse og t-skjorte, som tåler juling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester
Vell en ting som jeg må bemerka at er veldig viktig, skitne, sure svette klær..Skal ligge i skittentøyskurven, IKKE ha på seg på trening.

Folk som ikke skjønner at treningsklær skal vaskes er for meg uforståelig, men det er en del av de der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beror helt på fysikken!

Utrente fyrer: Joggebukse og stor T-skjorte; du kvalifiserer hverken for singlet eller bar overkropp!

Høvelig trent med tutrompe, V-form og begynnede blodåre på overarmen: Unn deg bukse fra BB, vent med singleten, men bruk gjerne T-skjorte som er stram over armene, evnt langarmet og supertight er ok;)

Veltrent med vaskebrett og blodårer: bar overkropp!! evnt bare siglet og BB/gasp-bukser;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg bryr meg selv lite om hvordan eg kler meg på trening. full fart inn og ut igjen. get the job done!

Men merker at bomull joggebukse kan fort bli alt for varmt. Så vurdere og invistere i gasp bukser. ser ut som de er gode.

både BB og gasp har joggebukse varianter i tynt mesh :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og for all del , kle deg etter hvem du er! fjelltur/kajakktyper; bruk turbuksa og superundertøy på trening!:thumbsup: løpefyrer; tights er helt ok for dere, men bruk gjerne litt lang overdel;) fotballtyper kan godt komme ifotballshorts, dere har ofte leggvolum nok til å få det til å se ok ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veltrent med vaskebrett og blodårer: bar overkropp!! evnt bare siglet og BB/gasp-bukser;)

Tror jeg kvalifiserer, så det hender jeg trener i bar overkropp :rolleyes: Singlet er et must! Man må da se musklene jobbe, handler ikke om å være høy på seg selv men det er jo motiverende og se hva man har bygget! Og det er jo på sitt beste når man har pump! :D:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes mange av de som er av den tro at om en klær seg bra på trening, så har en ikke fokus på rett sted .

Jeg klarer heldigvis begge deler :) Det er jo supermotiverende å trene i tøy som nettopp passer kroppen sin, og som du ser bra ut i og føler deg komfortabel i. Personlig er jeg ikke superfan av GASP osv, men synes Nike har mye fett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke singlet eller t-skjorte med stor utringning- uansett muskelmasse og fettprosent.

Shorts/bukse som dekker rumpa enten du sitter på huk eller ligger på rygg.

Rene klær, dvs ikke bruk samme t-skjorta to dager på rad uten å vaske den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...