Gå til innhold

Kjetils Bøse Burgerlaboratorium™


Keegil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kudos for at du laget lakseburgerne, jeg tror faktisk du er den eneste som har turt å prøve deg på dem hittil!

De er virkelig akkurat like gode som en hvilken som helst burger av storfe. Det sier ALLE som har smakt dem, men det er faen meg ingen som tør å lage dem. Spread the word!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor med en semi-amerikaner som mener det ikke er burger før det er bacon på det, alt annet kan defineres som sandwich.

Enig!

Burgere uten Bacon er for Muslimer, homofile, vegetarianere, og jenter (med bacon allergi).

(No offence til alle de ovennevnte gruppene, spesielt jenter med bacon allergi. Menn med bacon allergi må spise bacon til de enten utvikler en toleranse for det, eller dør av allergiske reaksjoner, om ikke mister de all myndighet i samfunnet. )

---------------------------------------------------

Tenkte eg skulle få de til å kverne noe morsomt for meg i kjøttdisken på Meny til helga for å lage burgere av, forslag? Tenkte muligens Hestekjøtt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...