Gå til innhold

Kreatin ved vektnedgang?

Anbefalte innlegg

Gjest aaa
Er dette kreatinet bra?

http://www.fitnessplanet.no/products/pvl-kreabolic-3stk

Fått prøvepakke på dette kreatinet, men jeg er nybegynner på dette området så derfor jeg spør. Er veldig skeptisk til hva jeg putter i meg. Jeg bryr meg ikke så mye om jeg går opp i vekt, så lenge jeg ikke ser feit ut. Vil fettprosenten gå ned?

Aldri prøvd. Du bør uansett gå for pulver, ellers kommer fort lommeboken til å få anorexia ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Som Anya nevnte, men du må også huske at om du løfter tyngre vil du miste mindre muskler - så kreatin på diett er nesten viktigere enn ellers, spør du meg. Har du en vektklasse du skal inn i kan det v

Konklusjon: Kreatin = awesome

Aldri prøvd. Du bør uansett gå for pulver, ellers kommer fort lommeboken til å få anorexia ;)

Smaker det noe? Syns det bare virker enklere i pilleform :) Jo renere kreatin, jo bedre er det? Er det sånn det er?

Kreatin i pilleform du vil anbefale? Som ikke kommer med bivirkninger eller at det ser ut som jeg har lagt på meg en haug med kg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest aaa
Smaker det noe? Syns det bare virker enklere i pilleform :) Jo renere kreatin, jo bedre er det? Er det sånn det er?

Kreatin i pilleform du vil anbefale? Som ikke kommer med bivirkninger eller at det ser ut som jeg har lagt på meg en haug med kg?

Jeg har ingen erfaring med kreatin i pilleform, og jeg har ingen erfaring med fancy varianter. Send en melding til Stig i norkost - han kan sakene sine og virker som en veldig ok kar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kre-alkalyn koster ca 250,- for 160 kapsler. Da har du til ca 50 treningsøkter. Holder med 2-3 kapsler før trening. Da slipper du alt maset med dosering og vann i kroppen. Funker som f... Personlig synes jeg ikke dette er dyrt for bra trøkk på så mange økter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Selg dem til noen som ikke vet bedre og kjøp monohydrat.

Dummeste jeg har hørt. Tok monohydrat før og det var bare mas med dosering, dritt smaker det også. At det funker er det ikke noe tvil om, men å påstå at kre-alkalyn har null effekt blir bare useriøst.

Trente sammen med en kompis for noen år tilbake da jeg fant ut at jeg skulle prøve kre- alkalyn. Vi hadde vært ganske jevne når det gjaldt styrke og fremgang, men etter at jeg begynte på kre-alkalyn så raste jeg ifra allerede fra første økt. Er vel sikkert bare placebo det da, men det funker iallefall for meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 måneder senere...

Hvorfor anbefaler så alle forskjellig når det gjelder dosering? Brukte Pure Creatin i fjord og på pakken stod det 5-10 g fortrinnsvis etter trening. Proteinfabrikken "1 målebeger (5g) blandet i et glass juice eller annen karbohydratdrikke 2-4 ganger daglig." dette er etter oppladningsperidoden.

Jeg går på fitnessbloggen sin.. men hvorfor er det så stor forskjell på anbefaling av dosering?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hvorfor anbefaler så alle forskjellig når det gjelder dosering? Brukte Pure Creatin i fjord og på pakken stod det 5-10 g fortrinnsvis etter trening. Proteinfabrikken "1 målebeger (5g) blandet i et glass juice eller annen karbohydratdrikke 2-4 ganger daglig." dette er etter oppladningsperidoden.

Jeg går på fitnessbloggen sin.. men hvorfor er det så stor forskjell på anbefaling av dosering?

Fordi kosttilskuddsprodusentene vil ha pengene dine, mens Fitnessbloggen ikke prøver å selge deg noe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gikk på Kreatin Monohydrat fra Pf. Og fulgte instruksjonene på boksen. Merka ingen forskjell i styrke mens jeg gikk på det. Når jeg slutta så pissa jeg sikkert 5 liter den andre dagen uten. Og jeg gikk opp i styrke etter jeg slutta. Hørte noe om at det man reagerer ulikt på forskjellige typer kreatin. Så noen har ikke effekt fra monohydrat men fra feks nitrat. Noen som kan bekrefte dette?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 8 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...