Gå til innhold

Ei helsing til deg sjølv som 14-åring


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til meg sjølv vil eg ihvertfall seie noko slikt:

-ikkje begynn å røyke. Det er ikkje kult. Det er ikkje samfunnets vinnarar som henger der på røykehjørnet.

-du er god nok, du trenger ikkje gå rundt og være konstant bekymra for kva alle synes om deg

-du ser bra ut, du er ikkje tjukk, men du er fin, og nokon kjem til å bli glad i deg ein gong!

-tren, men gjer det for å bli sterk og smidig og rask og sunn!

Fjortistida var heilt grusom, eg lengtar ikkje tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm. Noen ting jeg kunne tenkt meg å gjort annerledes.

  • Ikke få deg kjæreste og som en følge av det bli lat og slutte på svømming, fotball og generelt all aktivitet og bli asosial.
  • Ha et realistisk selvbilde! Når man synes man er tjukk når man ser seg i speilet selvom man er undervektig så merker man ikke at man faktisk blir tjukk (Lol, noen som skjønner hva jeg mener?? :p) .
  • Oh, så ville jeg ha sagt at jeg måtte være flinkere på skolen og gå for det jeg vil med en gang slik at jeg slipper å bruke 5 år på videregående skole med bytte av linje og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bladene du ser i : Photoshoppa i mange runder, et tryne ser ALDRI så plettfritt ut. Slutt å tro du er unormal.

Låra dine: IKKE så store som du trur.. særlig ikke på mellom 50 og 55 kg

Han dritkule som plager deg: Ikke så kul som voksen mann, mer LOSER faktisk.

Lærere VET ikke alt.

Fullfør skolen og ta mer utdanning så du kan ta vare på deg selv og føle deg bra.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn i ettertid så tror jeg ikke egentlig jeg ville endre noe.. Jeg er veldig fornøyd med meg selv jeg :D

Men kunne latt være å "si opp" vennene mine fordi jeg var redd for at de skulle kutte ut meg :p

Ikke begynne å røyke..

Når jeg tenker meg om er jeg i grunn glad jeg røyka også jeg.. Det var min måte å takle ting på.. Også er det jo kult at jeg klarte å slutte enda jeg ikke ville (sånn typ 50/50lyst)

Absolutt alt av oppevelser har jo forma en til den man er i dag, og tar man bort ting selv små detaljer er det ikke sikkert man hadde fått samme resultat :D Man skal være fornøyd med den man er :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til meg sjølv vil eg ihvertfall seie noko slikt:

-ikkje begynn å røyke. Det er ikkje kult. Det er ikkje samfunnets vinnarar som henger der på røykehjørnet.

-du er god nok, du trenger ikkje gå rundt og være konstant bekymra for kva alle synes om deg

-du ser bra ut, du er ikkje tjukk, men du er fin, og nokon kjem til å bli glad i deg ein gong!

-tren, men gjer det for å bli sterk og smidig og rask og sunn!

Fjortistida var heilt grusom, eg lengtar ikkje tilbake!

Tipper foreldrene dine sa akkurat de tingene gjentatte ganger til deg når du var fjortis ;) Bare så synd at alle 14 åringer vet så inderlig mye bedre enn alle de teite voksne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Tren styrke ved siden av kampsporten.

-Meld deg opp til sesjon til førstegangstenesten (er født i siste kullet der jenter ikke fikk innkalling, men måtte melde seg opp om vi var interessert)

-Jobb litt hardere med skolearbeid, det lønner seg selvom "du" surfer gjennom skolen nå.

Meen, er egentlig fornøyd med hvordan jeg har endt opp jeg, så må ha gjort noe riktig en gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...