Gå til innhold

slutte å snuse, opp i vekt?


Gjest

Anbefalte innlegg

Men jeg har ikke funnet noen konkrete ting med snus som er like skadelig med røyk...

Per dags dato er det lite god forskning som kan konkludere med negative virkninger av snus. Vet det finnes noen om negative virkninger av snus under svangerskap(men håper inderlig ingen snuser under svangerskap uansett om de ikke har lest dette).

Dette betyr imidlertid ikke at det ikke finnes negative sider med snusing, det er mer et resultat av lite forskning på snus, ettersom det kun er interessant for oss i Skandinavia da ingen andre land bruker svensk snus(som antakeligvis er den sunneste).

Regner med du greit kan anta at det likevel har negativ effekt hvis du vil ha litt ekstra motivasjon til å slutte :) Funker dessverre ikke for meg, jeg har ingen planer om å slutte med snus før jeg er ferdig med studiene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snusfri i et par måneder nå! For min del så sleit jeg de første ukene, men har ikke noe abstinenser nå lenger. Føles deilig i og med at jeg snuset i 5-6 år. Gikk ikke opp i vekt, så det var deilig. Men ble en del drops/tyggis og farris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...