Jump to content
Golferen

Anbefalingstråd - Tv serier

Recommended Posts

Fortsetter under...

Og fy f--- som jeg gleder meg til resten av Marvel-seriene på Netflix.

Jessica Jones er vel først ut, Iron Fist, Defenders... og ikke minst at Frank Castle dukker opp i neste sesong av DD.

Så flere nevnte Orphan Black i denne tråden, så måtte gi den en sjanse. Nå er jeg også hekta! :D

Annonse

Mye søppel der ute. Orphan Black var kult, men gikk lei. Hadde glemt at serien eksisterte før noen nevnte den igjen her.

Det absolutt beste etter min mening. Alt har sikkert blitt nevnt før:

The Sopranos

The Wire

Twin Peaks

Dexter

Breaking Bad

House

Lost

Sherlock

Alle disse er fantastiske serier. Dexter fikk dessverre ikke en verdig slutt, men deler av Dexter og veien til slutten er fantastisk. Samme med Lost. Twin Peaks er sykt bra. For en unik stemning.

Ellers har jeg en guilty pleasure som heter White Collar. Forholdsvis crappy egentlig, men lettbeint underholdning. Skulle gjerne hatt en god serie nå. Vurderer å se opp igjen House. :)

Mye søppel der ute. Orphan Black var kult, men gikk lei. Hadde glemt at serien eksisterte før noen nevnte den igjen her.

Det absolutt beste etter min mening. Alt har sikkert blitt nevnt før:

The Sopranos

The Wire

Twin Peaks

Dexter

Breaking Bad

House

Lost

Sherlock

Alle disse er fantastiske serier. Dexter fikk dessverre ikke en verdig slutt, men deler av Dexter og veien til slutten er fantastisk. Samme med Lost. Twin Peaks er sykt bra. For en unik stemning.

Ellers har jeg en guilty pleasure som heter White Collar. Forholdsvis crappy egentlig, men lettbeint underholdning. Skulle gjerne hatt en god serie nå. Vurderer å se opp igjen House. :)

Om du liker White Collar som guilty pleasure anbefaler jeg Suits og. Samme type serie :)

Om du liker White Collar som guilty pleasure anbefaler jeg Suits og. Samme type serie :)

Tror jeg har sett tre sesonger. :)

Synes det er en grei serie. Høyere kvalitet enn White Collar.

MEN, jeg ble litt lei etter tre sesonger. Tenkte faktisk på å begynne på sesong 4 i dag, men er visst ikke på Netflix (som mye annet jeg vil se). :(

Annonse

Tror jeg har sett tre sesonger. :)

Synes det er en grei serie. Høyere kvalitet enn White Collar.

MEN, jeg ble litt lei etter tre sesonger. Tenkte faktisk på å begynne på sesong 4 i dag, men er visst ikke på Netflix (som mye annet jeg vil se). :(

Fortsett å se. Det er verdt det :D