Gå til innhold

Anbefalingstråd - Tv serier

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 760
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

har ikkje lest gjennom tråden men mine to klare favoritt seriar er: the Wire og Breaking Bad. har ikkje byrja på sesong 5 av Breaking Bad enno men gledar meg veldig men the Wire er nok den best

Dette er strengt tatt ingen vanlig TV-serie, mer som en dokumentarserie. Cosmos: A Spacetime Odyssey er den beste dokumentarserien jeg noensinne har sett. Neil DeGrasse Tyson tar deg i løpet av 13 epi

Postede bilder

Ser det er en stund siden du spurte, MEN! Husk det finnes 2 forskjellige popcorntime, og det er faktisk ulikt innhold og noen har bedre "streams" enn andre. Hvis popcorn time har dårlig seeders/peers, så er det alltids mange andre streaming sider, som er helt lovlig ;)

Bra du svarte da :) Jeg har gitt opp Popcorn time jeg, det var dårlig med streaming og ingen filmer som kom opp - hva er hva av de to da???

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 3 måneder senere...

Annonse

Gjest
så første episode, og syntes den var MEGET TREIG!? Tar den seg opp? :)

Kan være enig at den begynte litt tregt, men slutten på episode 1 er bra ;). Det er riktignok ikke en serie med høyt tempo, men jeg liker handlingen, karakterene og hvordan de utvikler seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler Empire:

http://www.imdb.com/title/tt3228904/

Det er sjelden serier fanger meg fra første episode, jeg er gjerne den som må holde ut de første episodene. Men denne, den tok meg med en gang! Fengslet meg! Liker storyen + at musikken er fantastisk bra! Virkelig fengslende serie som bare suger deg inn! For all del, jeg er ikke den som ser musikaler osv (likte ikke Glee, mamma Mia osv), men denne er utrolig bra! Er jo ikke musikal, men handler om plateselskap og inneholder mye bra balgrunnsmusikk og opptredener i episodene!

Anbefales på det sterkeste :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...