Gå til innhold

Anbefalingstråd - Tv serier

Anbefalte innlegg

Bare jeg som syntes The Walking Dead har tapt seg litt? :(

Jepp..Sesong 1 og 2 bra..Men så er alt på repeat..løpe, gjemme seg, drepe zombie, noen som syter som faen, noen som blir skada...repeat...Minner meg om Lost..bare drar det ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 760
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

har ikkje lest gjennom tråden men mine to klare favoritt seriar er: the Wire og Breaking Bad. har ikkje byrja på sesong 5 av Breaking Bad enno men gledar meg veldig men the Wire er nok den beste

Dette er strengt tatt ingen vanlig TV-serie, mer som en dokumentarserie. Cosmos: A Spacetime Odyssey er den beste dokumentarserien jeg noensinne har sett. Neil DeGrasse Tyson tar deg i løpet av 13 epi

Postede bilder

• 4 uker senere...

Annonse

Jeg har blitt helt hekta på X-files! Husker det gikk på TV3 for mange år siden da jeg var ung og lovende, men så aldri noe på det. Lasta ned de første 2 sesongen i påska, og nå er alle 9 lastet ned. Fantastisk spennende serie, kan du mye historie vil du få mye mer ut av serien, siden de referer ofte til hendelser som ikke blir forklart spesielt i dybden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg har blitt helt hekta på X-files! Husker det gikk på TV3 for mange år siden da jeg var ung og lovende, men så aldri noe på det. Lasta ned de første 2 sesongen i påska, og nå er alle 9 lastet ned. Fantastisk spennende serie, kan du mye historie vil du få mye mer ut av serien, siden de referer ofte til hendelser som ikke blir forklart spesielt i dybden.

X-Files gikk da vitterlig på TV2, mister? (y)

Fantastisk serie da, og rimelig banebrytende når den kom^^

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...