Gå til innhold

Anbefalingstråd - Tv serier


Golferen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

  • 1 måned senere...

Jeg har siden sist sett Banshee. Det vil si, jeg er på andre sesong. Som mange serier føler jeg at dette er en type serie som mister litt gløden etter at effekten av det nyskapende er borte. Følte det for eksempel slik med True Blood. 

Med det sagt, synes jeg sesong 1 og i hvert fall begynnelsen, var svært solid og utvilsomt underholdende, så jeg vil definitivt anbefale den. Ser nå sesong to med litt mindre glød, men jeg kommer nok til å se ferdig.

Prøv denne, @Swålruz! :)

Ellers har jeg også sett Billions. Definitivt verdt å se, men usikker hvordan jeg skal rangere den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, 02-snapper skrev:

Anbefaler "The Leftovers"

Drama, thriller, litt fantasy/sci-fi-isj. Kan kanskje sammenliknes (genre-og stilmessig, ikke så handling) med Utopia, Being Human, og Mr. Robot. Litt i samme gata, tenker iallfall jeg. Med andre ord: en serie midt i blinken for meg!

Trodde jeg hadde skrevet om den her, men tydeligvis ikke.

Bifaller anbefalingen din, men tenker også at dette kanskje er en serie for spesielt interesserte. Hørte noen nevne at det var en serie som passer de som liker Lost og det tenker jeg kanskje kan stemme.

Usikker hvor sterkt jeg vil rate den, men absolutt en serie jeg likte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, SamGold skrev:

Jeg har siden sist sett Banshee. Det vil si, jeg er på andre sesong. Som mange serier føler jeg at dette er en type serie som mister litt gløden etter at effekten av det nyskapende er borte. Følte det for eksempel slik med True Blood. 

Med det sagt, synes jeg sesong 1 og i hvert fall begynnelsen, var svært solid og utvilsomt underholdende, så jeg vil definitivt anbefale den. Ser nå sesong to med litt mindre glød, men jeg kommer nok til å se ferdig.

Prøv denne, @Swålruz! :)

Ellers har jeg også sett Billions. Definitivt verdt å se, men usikker hvordan jeg skal rangere den. 

Høres lovende ut, så jeg får teste den ut :D 

4 timer siden, rudboy skrev:

Breaking Bad :)

Har såklart sett den! <3 Men ikke sett ferdig Better Call Saul, kom jeg på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...