Gå til innhold

Anbefalingstråd - Tv serier


Golferen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøvde å søke men fant ikke at noen har nevnt denne serien, og hvis det er tilfelle er det helt utrolig.

 

Dag - med Atle Antonsen.

Finnes på netflix og sumo. Helt utrolig morsom, men kanskje ikke noe du vil se sammen med kjæresten :D eller kanskje du vil... 

Denne har jeg faktisk lyst å se! :)

 

Hvorfor ser man den ikke med kjæresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slo i hjel en ettermiddagstime med Friends. Mange år siden sist jeg så på. Og herregud så bra. Skulle ønske jeg aldri hadde sett d før bare for å få se d på nytt. Hvorfor finnes det ingen sitcomer nå som kan måle seg??? (sett bort i fra kanskje Big Bang Theory)

 

Du har vel sett Seinfeld?

Big Bang har jeg aldri hatt noe særlig til overs for, dessverre. Kanskje jeg ikke har sett nok. Men om du liker det tenker jeg du hadde elsket Silicon Valley. Must see om du ikke har sett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel sett Seinfeld?

Big Bang har jeg aldri hatt noe særlig til overs for, dessverre. Kanskje jeg ikke har sett nok. Men om du liker det tenker jeg du hadde elsket Silicon Valley. Must see om du ikke har sett. :)

sett alt av Seinfeld, likte det godt, men ikke like godt som Friends. Frasier var jeg forresten også veldig glad i en stund! Da skal jeg få gubben til å laste ned Silicon Valley:) takk for tips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

sert Mr robot? fargo? Utopia? :)

(så ikke 24-så kan ikkje hjelpe)

Så Fargo og synes den var HELT OK. Altså, det er sikkert en bra produksjon og alt det der, men den tok ikke tak i meg, om du forsto hva jeg mener. Hadde ikke spesielt lyst å se neste episode. :) Begynte på sesong 2, men synes ikke den virket spesielt interessant?

Har opplevd serier som er så bra at jeg knapt kan vente med å få sett neste episode og hvor jeg genuint gleder meg til å få sett og hvor selvsagt selve opplevelsen er utrolig bra. Hater når jeg bare slår på TV-en og føler at jeg kaster bort tiden min. Har vel blitt litt bortskjemt med gode serier og har sett ganske mye.

Begynte forøvrig på "Better Call Saul" (elsket Breaking Bad), men vet ikke hva jeg synes. Kanskje jeg burde gi det en sjanse.

Mr Robot og Utopia har jeg ikke hørt om. Kanskje jeg sjekker ut. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Narcos, Breaking Bad og From Dusk 'til Dawn er blant mine favoritter☺ Edit: glemte Sens8!! Den serien er_helt_genial! Hvis noen er Matrix-fan så kan jeg nesten garantere at Sens8 faller i smak.

Og for girls only: Vampire Diaries og PLL 😁 

Weeds er forresten også ganske bra! Men falt litt av etterhvert. Må hente meg litt inn igjen

Og Modern Family er jo alltid gøy! 👍 Og Seinfeld😂

Endret av Enitram
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å se Jessica Jones i går.

Fy faen så bra.

Nå blir jeg nysgjerrig på om du for eksempel også mener at Spiderman eller Daredevil (serien) også er "Fy faen så bra."? :)

Helt ærlig begynner jeg å føle meg litt mettet på superhelter. Synes Daredevil var rimelig kul og vil nok anbefale den, men ville aldri sagt "Fy faen så bra." 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...