Gå til innhold

Anbefalingstråd - Tv serier


Golferen

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ser at det kommer ny sesong av Broen nå, så burde kanskje nevne at jeg synes de to første sesongene var svært solide. Generelt synes jeg det er forfriskende med noe som ikke kommer fra Hollywood.

Det er mulig det var en tabbe av meg, men jeg så The Killing i stedet for Forbrydelsen, så er vel for sent å se den. Synes dog de to første sesongene av The Killing var meget gode. Var litt lei der og da, så så ikke videre på sesong 3. :)

Noen andre tips til skandinaviske serier som kan være verdt å se?

Anbefaler alle å se Justified. Veldig få som har sett den, føler jeg. Timothy Olyphant er jo helt konge!

God ide, tror jeg! Jeg begynte på den, men kom aldri i mål. Kanskje jeg skal faktisk se den ferdig. Om ikke fantastisk, virket den i hvert fall severdig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Luther verdt å se? Kan ikke se at den har vært nevnt her, men får ganske høy rating på IMDB.

Jeg prøvde meg på den! Leste også rankingen på imbd + synes beskrivelsen av serien virket veldig bra!

Men ble litt skuffet... Så en episode og ble langt i fra fengslet egentlig. Begynte på en ting for å prøve gi den litt mer tid på seg, men orka ikke fullføre den :2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde meg på den! Leste også rankingen på imbd + synes beskrivelsen av serien virket veldig bra!

Men ble litt skuffet... Så en episode og ble langt i fra fengslet egentlig. Begynte på en ting for å prøve gi den litt mer tid på seg, men orka ikke fullføre den :2

Fikk litt samme følelsen etter første episode, men tror kanskje jeg skal gi den litt mer tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg dropper Luther. Virker ikke spesielt troverdig for en serie som prøver å være det. Savner en serie som virkelig griper og engasjerer meg.

Var så heldig at jeg fikk følge både Dexter og Breaking Bad live fra første episode. Det er noe spesielt når man kan se en serie over tid. Føler man setter mer pris på den, spenningen bygger seg mer opp og man får mer tid til å gruble.

Skulle gjerne hatt en ny knallserie. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg dropper Luther. Virker ikke spesielt troverdig for en serie som prøver å være det. Savner en serie som virkelig griper og engasjerer meg.

Var så heldig at jeg fikk følge både Dexter og Breaking Bad live fra første episode. Det er noe spesielt når man kan se en serie over tid. Føler man setter mer pris på den, spenningen bygger seg mer opp og man får mer tid til å gruble.

Skulle gjerne hatt en ny knallserie. :)

True detective? Hannibal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

True detective? Hannibal?

True Detective har jeg sett. Veldig mørk, men knallserie. Har du eller noen andre sett sesong 2 og vet om den holder et like høyt nivå?

Hannibal har jeg begynt på to ganger, men har alltid vært et eller annet som kommer i veien. Enten teknisk eller av sosial natur. Men nå har jeg jo den på Netflix.

Burde jeg se den? :)

Synes forresten Vikings var ganske kult også. Så burde kanskje se sesong 2. Begynte vel på første episoden, men følte meg litt likegyldig av en eller annen grunn.

:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

True Detective har jeg sett. Veldig mørk, men knallserie. Har du eller noen andre sett sesong 2 og vet om den holder et like høyt nivå?

Hannibal har jeg begynt på to ganger, men har alltid vært et eller annet som kommer i veien. Enten teknisk eller av sosial natur. Men nå har jeg jo den på Netflix.

Burde jeg se den? :)

Synes forresten Vikings var ganske kult også. Så burde kanskje se sesong 2. Begynte vel på første episoden, men følte meg litt likegyldig av en eller annen grunn.

:eek:

Hannibal er ihvertfall mørk nok.

Ellers er jo The Wire serien over alle serier. Smør deg med tålmodighet, og se den.

Evt the west wing /the newsroom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...