Gå til innhold

Anbefalingstråd - Tv serier


Golferen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

noen, men ikke alle disse finnes på enten Netflix eller viasat.

Falling skies, alien invasion tema. Bra serie som begynner sin fjerde sesong nå snart. lavere budsjett enn nyinnspillingen av V, men med bedre story etter min mening.

Heroes. Superhelter med en litt mer voksen vri. Tror stan Lee (marvel) har vært borti story eller manus.Tror denne er inne i sin 5 sesong nå. Plottet blir litt i overkant komplisert uti tredje sesong en gang.

Arrow. Maskert hevner. Første sesong er ganske bra, men tviler på at de greier å følge opp i S2 utfra teasers jeg har sett. tredje sesong kommer til høsten. Og ja, den henger ikke helt med ift batman. Men come on.. Arrow er en mid budget serie over 22 episoder på 50 minutter. Sammenligningen med batman filmer er ikke rettferdig?

Fringe. Om man likte X-files på 90-tallet burde denne være obligatorisk. Sesong 2 blir dog litt mer.. Fantastisk.

Flashforward. Bra serie med skikkelig original vri.Ble lagt ned etter en sesong, fatter ikke hvorfor.

Marvel agents of S.H.I.E.L.D. Burde være kjent for marvel fans. målgruppen ser ut til å være den yngre garde. For meg ble det litt tannløst, så jeg så bare noen få episoder.

Terminator: The Sarah connor cronicles. Helt grei om man er fan av terminator filmene. Selv har jeg ikke sett alle enda.

Serenity/firefly. Nevnt tidligere, men en god Sci-fi serie som tåler å nevnes igjen.

Evt i fantastisk serie segmentet kan også øvrige nevnes:

invasion

Surface

Threshold

Søk dem opp på IMDB.

Har tenkt å gi GRIM en sjanse i ferien, men frykter det blir for mye eventyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Strain er virkelig god, ny toppserie for min del. Når det er sagt så er det én ting som er litt teit i den, nemlig at 'the bad guy' er et sammensurium av alle mulige kjisjéer. Han er nemlig en hvit tysk forretningsmann, forhenværende Nazi, og vampyr, som hører på klassisk musikk. :rolleyes:

Haha! Ei god blanding altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Ei god blanding altså..

Hehe ja, selv dersom en person kun har to tilfeldige av de karakteristikkene så vet man at han er 100% ond dersom det er snakk om Hollywoodfilmer og tv-serier, så dette var litt overkill synes jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Strain er virkelig god, ny toppserie for min del. Når det er sagt så er det én ting som er litt teit i den, nemlig at 'the bad guy' er et sammensurium av alle mulige kjisjéer. Han er nemlig en hvit tysk forretningsmann, forhenværende Nazi, og vampyr, som hører på klassisk musikk. :rolleyes:

I don't care, man. Når det hele er såpass gjennomført som The Strain så kan osten formelig renne ut av skjermen uten at det gjør noe som helst. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale :

White Collar (Nevnt tidligere)

Lie to Me (kjipt den ble kansellert etter 2 sesonger)

Hustle (Den britiske versjonen.. )

Leverage (Hvis du likte hustle, så kom selvfølgelig Amerika med en ripoff)

The Mentalist (Første sesongen er best :p)

Suits

Entourage

Criminal Minds xP

Var de jeg kom på i farten ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...