Gå til innhold

Anbefalingstråd - Tv serier


Golferen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ramset opp bare det jeg har sett på Netflix.. Ellers ser jeg nesten kun på serier, kan egentlig ikke huske når jeg så en film sist :p

Sett også

Game of thrones

House of cards

Breaking Bad

Sopranos

Deadwood

Spartacus

Vikings

Dexter

Justified

The walking dead

Garantert fler, men kommer ikke på dem i farta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er i det minste ikke noen typiske Buffy/Angel/Twilight/True Blood type vampyrer det er snakk om her. De er langt ifra noen vandrende sex objekter med ereksjon og glitter, for å si det slik.

Ja, etter å ha lest at det handlet om vampyrer ble jeg ekstremt positivt overrasket da jeg så serien. Her snakker vi gode, gammeldagse monstervampyrer og legit creepy stemning. Overlat det til Guillermo del Toro å dra vampyrmytologien opp av såpedramasøla. Tommel opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne sommeren har vi sett ferdig Orange Is The New Black, og Fargo. hva pokker kan jeg se nå som ikke blir en gigantisk nedtur!?!?

Skal godte meg med siste episode av Fargo i kveld selv :)

Hvis dere fortsatt ikke har sett House of Cards eller True Detective kan de hvertfall anbefales veldig sterkt.

Eventuelt britiske Utopia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal godte meg med siste episode av Fargo i kveld selv :)

Hvis dere fortsatt ikke har sett House of Cards eller True Detective kan de hvertfall anbefales veldig sterkt.

Eventuelt britiske Utopia :)

good! Takk for tips! :) True Detective ja! Den har jeg lenge tent at jeg må se. Er den på netflix eller må det lastes ned?!

Kom forresten på at vi også har lasta ned The Escape Artist - satser på at den duger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

good! Takk for tips! :) True Detective ja! Den har jeg lenge tent at jeg må se. Er den på netflix eller må det lastes ned?!

Kom forresten på at vi også har lasta ned The Escape Artist - satser på at den duger

True Detective er HBO, så den er dessverre ikke tilgjengelig på Netflix :)

Har ikke fått med meg The Escape Artist, så du får melde ifra hvordan den er!

Kan også anbefale Les Revenants / Gjengangerne (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjorde noe veldig morsomt her om dagen:

Så introen til Arrow før introen til Batman begins. En av de virka som en C-verson av den andre....

Arrow blir visstnok veldig mye bedre ett stykke ut i sesong 1, men jeg ga opp halveis..

Og om folk har lyst til å se god humor, anbefales whose line is it anyway. Helt fantastisk serie. Finnes 9(?) "gamle" sesonger der ute, og 2 nye, etter at det ble tatt opp igjen i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

good! Takk for tips! :) True Detective ja! Den har jeg lenge tent at jeg må se. Er den på netflix eller må det lastes ned?!

Kom forresten på at vi også har lasta ned The Escape Artist - satser på at den duger

Å kjøpe på bluray er ikke et alternativ? Hvordan er egentlig kvaliteten på de beste blurayfilene man kan laste ned? Og hvordan er lyden? Får man 5.1-lyd eller er det bare nedskalert grøt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøpe på bluray er ikke et alternativ? Hvordan er egentlig kvaliteten på de beste blurayfilene man kan laste ned? Og hvordan er lyden? Får man 5.1-lyd eller er det bare nedskalert grøt?

Klart det er et alterntiv, men typen min er dataingeniør og har fått til et solid system med pc knytta til TV´n - så vi laster ned det meste :whistle: Litt ymse kvalitet, men det nyeste er bra altså. Vet ikke så mye om lyd og kvalitet - men det varierer litt fra fil til fil, rett og slett. 90% av tiden er det utmerket. Har også en meget god forsterker + surroundanlegg så d meste blir bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...