Gå til innhold

Anbefalingstråd - Tv serier


Golferen

Anbefalte innlegg

Nettopp sett ferdig Drop Dead Diva på Netflix :) Serie om en modell som dør for så å ende opp i kroppen til en smart advokat. Trodde det ville bli en fjåsete serie, men ble fort hektet. Den har mange morsomme karakterer og intriger. På samme måte som lette chiclit bøker passer om sommeren passer denne som sommerunderholdning på iPaden/ PCen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Trenger tips til serie, men har noen kriterier dere kan gå ut i fra:

*Ikke Prison Break, Two and a half Men, How i met your mother, The big bang Theory eller Blue mountain state

*Korte episoer, helst ikke over 30 minutter

*Gjerne komedie eller noe som fenger ala Prison Break

The Office US.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal se i kveld, gleder meg vilt! Men jeg håper virkelig det ikke er noe vampyrgreier, da blir jeg fort skuffet...

A thriller that tells the story of Dr. Ephraim Goodweather, the head of the Center for Disease Control Canary Team in New York City. He and his team are called upon to investigate a mysterious viral outbreak with hallmarks of an ancient and evil strain of vampirism. As the strain spreads, Eph, his team, and an assembly of everyday New Yorkers, wage war for the fate of humanity itself.

Do you even imdb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har oppdatert beskrivelsen siden jeg sjekket den sist... :shifty:

Det er i det minste ikke noen typiske Buffy/Angel/Twilight/True Blood type vampyrer det er snakk om her. De er langt ifra noen vandrende sex objekter med ereksjon og glitter, for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er bra serier er på Netflix??

Har sett

Sons of Anarchy

The Shield

Wheels of Hell

Orange is the new black

Lilyhammer

Tjaa, kommer jo ganske an på hvilken sjanger du vil se da. Selv vil jeg anbefale Hannibal hvis du liker mørke mørke saker, Suits hvis du er i humør for noe lettere, mer ålreit advokattv, the wire hvis du liker god tv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaa, kommer jo ganske an på hvilken sjanger du vil se da. Selv vil jeg anbefale Hannibal hvis du liker mørke mørke saker, Suits hvis du er i humør for noe lettere, mer ålreit advokattv, the wire hvis du liker god tv:)

Liker best litt action, drama og mørke mørke saker :)

Glemte å ramse opp Hannibal :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...