Gå til innhold

Anbefalingstråd - Tv serier


Golferen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ny Game of Thrones sesong snart, den 31 Mars! Har faktisk større forhåpninger denne gangen, har lest alle bøkene, og sesong 2 skuffet litt. Skjønner de vil appelere til publikum, men de fjernet mye av godsakene som ville gitt en enda bedre seeropplevelse.

Det er jo dessverre slik at det er mye som ikke kommer med når en gjør så omfattende bøker om til en TV-serie. Gleder meg stort til sesong 3 selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jah, gleder meg stooort til ny sesong av Game of Thrones. Ser fint lite av serier og tv generelt, men Game of Thrones e bare fantastisk. Sku egentlig ønske jeg aldri hadde sett det før, sånn at jeg fikk starta på sesong 1 igjen. :D

Ingenting i veien for å begynne på nytt! Mye man ikke husker osv. Jeg har sett samtilge av mine favorittserier MINST 6 ganger hver :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant sant, hadde vært ufattelig mange detaljer. Bare irriterte meg at de endret på scener, som f.eks når Daenerys går inn i det nedsnødde tronerommet. Derimot var fokuset og scenene med Theon ganske fint lagd.

Så lenge jeg slipper at figurer som Ros tar opp 90% av screenplay så er jeg tilfreds.

Meget sant.

Men jeg synes de har gjort en meget god jobb med filmatiseringen. Og ikke minst skuespillerne, Tywin, Tyrion, Cersei, Daenerys, Baelish, Valerys, Stannis, Ygritte...

Og selv om hun er en liten rolelfigur, har jeg ikke noe i mot å se Ros... Ja, hmmm, hvor var den lønningsposen hen, skal bare en tur til Littlefingers virksomhet...

Gleder meg til å se Giantsbane (nordmann vøtt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste skuespillerne gjør en fabelaktig jobb. Skinner av personlighet i spesielt Jaime, Tyrion og Arya. Akkurat slik jeg forestile de tre, så creds for å ha vært dyktige i finne riktige skuespillerne skal de ha.

Giantsbane er også en jeg ser svært frem til, HARR! :love: Håper at det ikke er alt for lenge til vi får et gjensyn med Ser Barristan Selmy Arstan Whitebeard heller.

Oooooh ja, Ser Barristan er jo konge!

Men mener å huske at det er en liten stund til.

Det blir vel kanskje et rødfarget bryllup denne sesongen...

Arya sparker røv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker både bøkene og serien, og det eneste jeg kommer på som har irritert meg var forandringen i Robb's storyline, med hun der dama jeg ikke engang husker navnet på..

Ellers; GIRA!

http://www.youtube.com/watch?v=C1pbtBX9Kok

1. april kan ikke komme fort nok^^

RÅTT!!! Gleder meg som bare det :D

Jeg hadde egentlig tenkt å legge fra meg serien før jeg hadde sett første episode, men der tok jeg feil gitt haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...