Gå til innhold

Anbefalingstråd - Tv serier


Golferen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noe av oss har prøvd den "norske"-netflix og omtrent ingenting var oppdatert tidligere. Er det "fikset" per dags dato?

Hva mener du med oppdatert? Mange gode filmer der. Vil du ha de aller nyeste må du på iTunes, men det koster jo mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med oppdatert? Mange gode filmer der. Vil du ha de aller nyeste må du på iTunes, men det koster jo mer.

Da jeg prøvde netflix var det ingenting som interesserte meg der. Dårlig utvalg og tvseriene manglet det sesonger av, så jeg avsluttet heldigvis før jeg måtte betale noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt å se Twin Peaks igjen, magisk serie! FBI-agent drar opp i en liten fjellby for å etterforske drap på en ung jente. Men hverken byen eller folka er helt normale her, så det byr på problemer å etterforske drapet. Problemet for FBI blir å finne ut om det er galskap eller overnaturlige hendelser bak ugjerningen.

Second that! Digger den serien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden fikk meg til å tenke gjennom hvilke serier jeg ser på nå. Og som jeg faktisk synes er ganske bra....:huh:

Bachelorette

OC

Dallas

90210

.... Damn.... Skulle tro jeg var ei jente på 14 og ikke en mann på 35. Ble en liten vekker det her. Tror nesten jeg må ta tilbake styringa over TVen.

Blir nok Sons of Anarchy og the Walking Dead heretter....(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden fikk meg til å tenke gjennom hvilke serier jeg ser på nå. Og som jeg faktisk synes er ganske bra....:huh:

Bachelorette

OC

Dallas

90210

.... Damn.... Skulle tro jeg var ei jente på 14 og ikke en mann på 35. Ble en liten vekker det her. Tror nesten jeg må ta tilbake styringa over TVen.

Blir nok Sons of Anarchy og the Walking Dead heretter....(y)

Ellers så anbefaler jeg "Helene og gutta" og Home & Away" :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

av 40 min+ serier: Suits, Walking Dead, Breaking Bad, Game of Thrones, Gossip Girl,Fringe, Oz(gammel serie men hardcore), Sopranos(old but classic).

Kose seg 20 min før leggetid eller mens man spiser noe: The Big Bang Theory, How I met your mother, Modern Family, The Simpsons, Family Guy, South park og OFC ENTOURAGE!!!!(Must see)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...