Gå til innhold

Hva består din meny av i dag?


Anbefalte innlegg

Min meny i dag 10.03.12

Frokost - Havregrøt laget med melk og vann, omega3, powerburn og ett glass vann.

Middag - biffsnadder med løk, paprika, mais og campjong.

Dessert - vanilje kesam med skogsbær (NAM) :)

Siden det er lørdag unner jeg meg ett glass med funlight saft :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 180
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Her er hva meg og min sønn koste oss med i går kveld, ikke særlig sundt men utrolig godt Jeg brukte mørk kokesjokolade, istedet for lys. De falt i smak hos hele familien som ramlet inn døren etter je

Et lite utdrag av dagens meny; Frokost: Proteinpannekaker med sjokolade-fudge-krem Middag: Finnbiff med sopp, skyr naturell, kokt brokkoli & tyttebærsyltetøy

Måltid 1: 400g karbonadedeig, 75g pasta og 225g pastasaus. Måltid 2: 400g kyllingfilet og 100g ris. Måltid 3: 60g havregryn, 15g kruskakli, 15g hvetekim, 20g linfrø, 30g proteinpulver, 2 eggehvi

Postede bilder

Måltid 1: 400g karbonadedeig, 75g pasta og 225g pastasaus.

Måltid 2: 400g kyllingfilet og 100g ris.

Måltid 3: 60g havregryn, 15g kruskakli, 15g hvetekim, 20g linfrø, 30g proteinpulver, 2 eggehviter.

Refeed tillegg: 1 boks Ben&Jerry Vermonster, 1 boks Ben&Jerry Oh My Apple Pie, 1 pose popcorn chips og kanskje en pizza.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Refeed tillegg: 1 boks Ben&Jerry Vermonster, 1 boks Ben&Jerry Oh My Apple Pie, 1 pose popcorn chips og kanskje en pizza.

Whaaaaat?! Finnes det Ben&Jerry med eplekakesmak? Må. Ha. Nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Frokost: Mager vaniljekesam blandet med 100g frosne blåbær (kjærlighet:wub:)

Lunsj: 3 skiver FiberRik + 7 skiver lettrøkt kalkunfilet + 1 glass skummet melk

Etter trening: Blåbær skyr med litt melk og noen frosne blåbær

Kos: En halv kuantalope-melon

Middag: Nå blir det taco :D:D

Muligens noen sjokoladebiter i kveld :whistling:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frokost: Kaffe med proteinpulver, to rugsprø med to egg og en kiwi.

Lunsj: Kaffe med proteinpulver. 1/2 boks cottage cheese blandet med 1/2 boks kesam, krydder og en agurk.

Middag: Taco av kyllingkjøttdeig med rømme, ost, tacosaus og cottage cheese.

Lørdagsgodis: Atkins bar, Japp og en pose cheddar popcorn :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Min meny i dag 10.03.12

Frokost - Havregrøt laget med melk og vann, omega3, powerburn og ett glass vann.

Middag - biffsnadder med løk, paprika, mais og campjong.

Dessert - vanilje kesam med skogsbær (NAM) :)

Siden det er lørdag unner jeg meg ett glass med funlight saft :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest

Frokost: 45g havregrøt med kanel og splenda + 3 minigulerøtter

Lunch: 200 g strimlet kyllingskinke (12 kr for en sånn pakke på meny!!!!!) med salat og ketchup

Middag: 100 g storfe karbonade med salat og ketchup + tre speltlumper med vaniljekesam, kanel og splenda (NAM, må prøves, beste jeg vet)

Lørdagskos: mango + nutrilett bar, og kansje litt lett sjokolade is senere..

er dette veldig lite mat? har veldig lite matlyst og er småsyk, så kjører litt mye karbs i dag kansje :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Gjest SlettetBruker3

Frokost: skyr naturell med eple, kanel, mandler og stevia chocolate

Lunsj: omelett av 1 egg, 2 eggehvitter, brokkoli, tomat, rødløk og norvegia lettere

Mellommåltid: smakebit av "sunn" sjokoladekake. kastet resten, æsj.

Middag: laks med poteter, søtpoteter, brokkoli og blomkål!

Nå: sjokolade? neeei kosedagen var jo i går :confused:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde kosedagen min i går, men ellers pleier den å være på lørdager. Så måltidene i dag ser slik ut:

Frukost/lunsj: proteinlapper med prim og syltetøy (fikk 5stk)

mellommåltid: 1 boks cottage cheese med stevia og walden farms sjokolade sirup + 2 pærer

middag: Laks med diverse grønnsaker

annet: Har laget meg noen "sunne" sjokolader for cravings ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sen frokost: Lavkarbo pannekaker

Lunsj: Sashimi med laks og 2 biter maki

Mellommåltid: mager kesam, proteinpulver og jordbær (laget som fromasj med gele oppå). Litt ananas

Middag/kveldsmat: Scampi med asparges, minimais og ris i søt saus. Jordbær i sjokoladefondue til dessert

Måtte editere kveldsmaten, ble endringer i planene :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før trening: proteinkaffe

frokost: havregryn, solsikkefrø, linfrø, mandler, banan, blåbær med vaniljeproteinshake over og en halv grapefrukt ved siden av

mellom: Skyr og en sort kaffe

Lunsj/middag: 180g Kylling, ris og salat med mager kesam dressing

Mellom: Proteinkaffe og eple

Lørdagskos: Hjemmelagde proteinbarer (2stk), cola zero og fruktsalat av eple, mango, blåbær med litt mager vanilje kesam

Lenke til innlegg
Del på andre sider

m1: 4 knekkebrød m/ 2egg, ost og kalkunskinke

ft: proteinshake

et: proteinshake

m2: cottage cheese med bringebær og proteinpulver

m4: 500g brokkoliblanding og 1 kyllingfilet

m5: proteinsjokohavregrøt ( :D ) med 400g jordbær, litt bringebær og litt blåbær

Lenke til innlegg
Del på andre sider
er det alt du spiser i hele dag :o? her går en flaske funlight nedpå om dagen :p

Jeg kunne lett drukket en flaske for dagen også men jeg prøver å være streng med meg selv og holde meg unna så mye søtt som mulig. Jeg sier til meg selv at hvis jeg er flink å drikke vann og skummet melk i ukedagene kommer det glasset med saft på lørdagen til å smake himmelsk :D Ja det er alt jeg har spist i dag, nå sitter jeg å glaner på kjøleskapet og sikler mens jeg tenker på vanilje kesam og skogsbær :p turu jaggu jeg skal ta litt av det :p hihi..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...