Gå til innhold

Hva består din meny av i dag?


Miss_Sophie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

M1: en skyr, 1 chia-x bnekkebrød med sjokoladerøre( proteinpulver, sukrin og kakao) med litt banan + 5stk fres

M2: tunfisk, CC, mais, avokado med litt ketchup og 300gr tomat

M3:Blomkål og resten av CC med kakao, proteinpulver og sukrin

M4: Blir "kakedeig" av hvite bønner, proteinpulver, kakao og sukrin med en banan til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Laks stekt i ovn m/rømme + smørdampet brokkoli og asparges + valnøtter og litt gresskarfrø til (rester fra gårsdagens middag)

2: Omelett laget av 3 egg og fløte med gouda og røkelaks på

3: En porsjon proteinpulver (sjokolade) blandet i en halv boks Skyr naturell + jordbær og en liten ss olivenolje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sklidd helt ut av mitt kosthold denne helgen! Da snakker vi hjemmelaget pizza, hamburger meny fra Jafs, cola, hjemmelagde boller, omelett med hvite baguetter, grilling av marsmellows lagt på en seng av marie kjeks og sjokolade, straros dobbel plate og chips!! Alt dette møkket på 2 dager :( Jeg skammer meg mens jeg gnir meg på magen og smatter litt, på vei til kjøkkenet for å lage vaffler.... :confused: I morgen blir en ny uke og da er det tilbake til normalen, jeg har holdt treningen vedlike da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite utdrag av dagens meny;

Frokost:

Proteinpannekaker med sjokolade-fudge-krem

post-7048-14440840846812_thumb.jpg

Middag:

Finnbiff med sopp, skyr naturell, kokt brokkoli & tyttebærsyltetøy

post-7048-14440840846374_thumb.jpg

Dessert nr 2;

C-vitamin-bombe av rørte jordbær (i sukrin), en appelsin i biter, toppet med litt sitronsaft og sukrinmelis

post-7048-14440840847318_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frokost: 80g Havregrøt m/1 scoop pr. pulver

Lunsj/middag: Marinert kotelett, masse salat og poteter (skjært i båter, stekt i ovnen)

''Lunsj'': 1 brødskive m/kalkunskinke, salat, agurk, paprika, 1 eple og en ca. 10 usalta cashewnøtter

Kvelds/kos: Proteinvafler, lettis vanilje m/varme bær og proteinshake.

+ pepsimax

Jobbet igår, så tok kosen idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det slik :thumbsup:

Frokost: 2 brødskiver med cc og 1 glass skummetmelk

Lunsj: 1 baguettte/rundstykke med pålegg og 1 eple

MM: 1 rugsprø med skinke og 1 glass skummetmelk

Middag: Blandet salat med mager kesam dressing og laks eller kylling

Kvelds: 1 skål med mager kesam/yoghurt naturell med varme og ferske bær (nam!!) Evt litt frokostblanding oppå^^

post-7051-14440840956417_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen har bestått av:

Frokost:

Havregrøt med skummet melk, sukrin og kanel.

1 kokt egg.

Mellommåltid:

1 eple og noen mandler.

Etter økt 1: En YT-sjokomelk

Etter økt 2: 1 banan

Enkel middag: Omelett på 2 egg og 1 skive ost. Servert med salat og hjemmelagde knekkebrød med litt Brie.

1 glass FUN bringebærsaft.

Kvelds: Vaniljekesam og CC med hakkede mandler, 1/2 eple og to ss FUNsaft.

En goood dag med mye trening og mye mat! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gårsdagens: Fullkorns lefse med litt taco kjøttdeig men mye grønsaker. Mye vann og 2 glass funlight... 1 skyr. 1 av mors hjemmelagde skillingsboller :p ble ikke så mye mat i går pga sykdom men satser på at i dag blir bedre form og mer mat :) Det er blitt påske og jeg skal slakke litt av på kosten og kose meg litt men min sønn og resten av familien :) Ønsker alle en riktig god påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...