Gå til innhold

Hvordan kan JEG gå ned i vekt?


mimi

Anbefalte innlegg

Lest mye om det og virkelig vurdert det! Men føler det kostholdet jeg har nå, er noe av det samme! Eneste store forskjellen er at jeg har havregrøt til frokost:) Føler at jeg MÅ ha noe karbohydrater! Hvordan har du tenkt å legge opp kostholdet da og evt skal du ha oppkarbingsdag?

Åhh havregrøt til frokost hørtes skikkelig på kjøtt/perfekt ut :) tanken på kjøtt/fisk/kylling til frokost er ikke mye fristende;) tror jeg skal følge opplegget veldig slavisk de første ukene. så kan jeg heller tilpasse litt etterhvert. havregrøt til frokost er absolutt noe jeg kommer til å legge til etterhvert:) jeg skal kjøre 7-10 dager så ha en oppkarbingsdag.slik fortsetter jeg til jeg når målet mitt. Skal bruke denne helgen på å sette meg skikkelig godt inn i all informasjon slik at jeg er mest mulig forberedt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Havregrøt gjør seg til frokost:) Du er kjempeflink om du klarer å følge det slavisk! Kommer sikkert til å få fantastiske resultater:)

Håper så absolutt at jeg får fantastiske resultater :) Kommer til å oppdatere profilen min med vekt, mål og dagsform jevnlig :) samboeren min støtter meg ikke helt i dette, men jeg tror han vil bli fornøyd når han ser det endelige resultatet:)

Hvordan ligger du ann i forhold til målet ditt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper så absolutt at jeg får fantastiske resultater :) Kommer til å oppdatere profilen min med vekt, mål og dagsform jevnlig :) samboeren min støtter meg ikke helt i dette, men jeg tror han vil bli fornøyd når han ser det endelige resultatet:)

Hvordan ligger du ann i forhold til målet ditt da?

Han blir garantert fornøyd:-) Tenker å lage meg loggbok her eller noe så da blir det oppdateringer etterhvert på meg og! Jeg ligger bra an så langt, men har jo nettop begynt, begynte nå på mandag. Vært flink med treningen og spist etter planen. Sliter med å få i meg nok proteiner. Har tenkt å ha en liten kosedag neste lørdag med litt godteri. Må være lov av å til:-) Mitt første delmål blir ned 10 kg. Håper å klare det på ca 2 mnd! Har du holdt på lenge? Hva er målene dine:-)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoppe tau - 5 minutter

splitthopp - 15 stk

pushups - så mange du klarer 3 reps

situps - så mange du klarer 3 reps

sitdowns(statiske squats) - så lenge du klarer 3 reps

trappetrinn - gå opp og ned trappen 5 ganger. ( ta gjerne dobble trinn)

Gå en 15 minutters tur

bad i badekaret så varmt vann du orker, og bad til du finner ut at du skal opp.

Eventuelt dusj med varmt vann.

Etter hver øvelse tar du 10 sekunder med dype åndedrag. ( mer eller mindre )

Når du har gjort dette annehver eller hver dag i 2 uker så kan du øke slik:

hoppe tau - 10 minutter

splitthopp - 20 stk

pushups - så mange du klarer 5 reps

situps - så mange du klarer 5 reps

sitdowns(statiske squats) - så lenge du klarer 5 reps

trappetrinn - gå opp og ned trappen 8 ganger. ( ta gjerne dobble trinn)

Gå en 30 minutters tur

bad i badekaret så varmt vann du orker, og bad til du finner ut at du skal opp.

Eventuelt dusj med varmt vann.

Etter hver øvelse tar du 10 sekunder med dype åndedrag. ( mer eller mindre )

Kombiner med et sunt kosthold. Og du vil merke effekten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 7 år senere...
På 1.3.2012 den 1.07, mimi skrev:

Jeg har prøvd utallige ganger å gå ned i vekt uten å lykkes. Begynner å bli lei hele greia etter å feile uke etter uke, dog er jeg veldig motivert og nekter å gi opp. Problemet er bare at jeg tydeligvis gjør alt feil og dermed misslykkes. Jeg har lest masse her inne om vektnedgang og prøvd litt av hvert men blir forvirret av alt jeg leser og vet rett å slett ikke hva som funker. Jeg håper derfor at noen her inne vil være hjelpsomme å fortelle meg akkurat hva jeg skal spise for å gå ned i vekt. Jeg vet at man må forbruke mer kalorier enn man inntar, men det funker ikke for meg. Sikkert noe jeg gjør feil....

 

Litt om meg:

Jente på 21 år. Er 178 cm høy og veier 98 kg. Ønsker å gå ned ca 20 kg. Trener 3 ganger i uken, spinning, kondisjon og litt styrke. Er i relativt grei form. Tidligere slitt med spiseforstyrrelse, redd det kan ha ødelagt forbrenningen min?

 

Aner ikke hvordan jeg bør trene heller for den saks skyld. Har i grunn ikke tid til å trene mer enn 3 ganger i uken men om det virkelig er nødvendig for å gå ned i vekt så skal jeg klare å få tid til det.

 

Noen snille her som vil hjelpe meg litt på veien? Evt. komme med forslag til kosthold? Og hva bør jeg trene?

Hei, Jeg har også slitt med å gå ned og har prøvd veldig mye. Fikk tips av en bekjent om å prøve en kaffe han hadde hatt stor effekt av. Jeg var skeptisk, men tok sjansen. Jeg har nå gått ned 10 kilo på 2 måneder. Jeg drikker 1-2 kopper av denne typen kaffe: https://bit.ly/2G4krId

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

En god og effektiv metode er kosttillskudd og maltidserstattere. Det vansklige med å gå ned i vekt er å ha kontroll på hva som går inn i kroppen, med produkter som er spesifikt lagd for vektnedgang er de enkelt å få ønsket resultat.

Sjekk linken så kan du se hva som finnes og få mer info til dine behov.

https://andersedman.com/2019/02/20/herbalife-2/

 

Mvh
Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...