Gå til innhold

Vekt og høyde? Hva er målet?


K-moo

Anbefalte innlegg

ja jeg har gått ned endel, veide rundt 68 for et år siden, så forstår jo folk reagerer, men er ikke gøy å høre hver dag hvor sykt tynn du er. Har bare trent masse og spist sunt..trener masse styrke nå, å prøver å spise mest mulig og mat med mye proteiner. Er veldig fornøyd med kroppen min egentlig, vil bare ha litt mer muskler og rumpe, et par kilo til, men er faktisk minst like vanskelig å ligge på seg som å gå ned i vekt, vertfall når man elsker å trene å spise sunn mat, skal mye mat til da :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 163 og veier rundt 49-59, glad for å høre det er flere som meg :p Jeg vet også jeg burde veid litt mer, men syns likevel ikke jeg ser for tynn ut, har en stram og markert kropp egentlig, bare det dummet 49 tallet som høres så alt for lite ut :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I wish!!! :D Ligger lavt på karb i ukedagene, spiser mer det jeg vil i helgene, og trener gjennom kroppen i løpet av ei uke.. Når jeg er ferdig med å jobbe halv stilling våken natt og studere fulltid i juni.. SÅ skal jeg få noen til å fikse et skikkelig oppsett til meg :thumbsup:

Diet funker ikke helt med 2 barn i hus her. Må liksom vise at vi spiser alt. Men vi spiser heller Sundt, variet og riktig hele gjengen. Må ta det igjen på trening jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diet funker ikke helt med 2 barn i hus her. Må liksom vise at vi spiser alt. Men vi spiser heller Sundt, variet og riktig hele gjengen. Må ta det igjen på trening jeg.

Like greit også, enkleste maten å forholde seg til, og den gaven du gir barna dine med å være et sunt forbilde, er verdt mer enn stram deff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 172 cm høy og veier ca 62 kg (vanskelig å si, alle vekter viser forskjellig jo:p). Er fornøyd med det, prøver verken gå opp eller ned. Ligger ganske stabilt på det, og har gjort det "alltid", nesten uansett hva jeg spiser. Ligger nok i energibalanse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 169 høy og veier 53kg..mat kommet meg opp fra 49, så er relativt fornøyd hittil :p men tror ikke helt folk ser at det å kommentere at noen er for tynn kan virke på akkurat samme måte som å si at noen er for feit..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig, veier 49 selv og er 163 høy. er ikke noe gøy å høre hver dag av venninner og alle mulige folk hvor tynn jeg er, når jeg er fornøyd selv, og jeg har også en kjæreste som sier kroppen min er perfekt (men han sier også jeg er tynn og hadde selvsakt ikke gjort noe om jeg la litt på meg), men er utrolig frustrende å få høre det hele tiden, og føle at folk følger med på hva du spiser, vertfall når jeg prøver å spise masse og trene styrke for å bli mer definert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 165 og veier akkurat 100 kg. Blir nesten litt flau over å skrive det... Målet mitt er rundt 65.

Ikke noe å være flau for! Du gjør noe med det - og det er det viktigste. Dette klarer du:thumbsup:

Selv er jeg 172 høy. Nå veier jeg 102 kg, men startet på 112 like før jul. Så jeg veier fremdeles alt for mye, men det går rette veien. Målet langt der framme er i første omgang 75 kg, men når jeg kommer dit kan det jo hende at jeg syns dette blir for mye (eller for lite). Jeg er ikke så opptatt av å følge BMI - det overordnede målet er en fit og veltrent kropp uten for mye fett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 158 cm og ligger per i dag mellom 56-57kg. Fra slutten av nov har jeg gått ned fra 60-61kg. Jeg ønsker meg ned på ca 54-55, selv om det ikke er mål i seg selv.

For 5 år siden var jeg på 49-50kg, og da følte jeg meg utrolig bra, ulempen var at det da ikke fantes en markert muskel på kroppen, kun en slank figur.

Nå er fokus på større muskler og lavere fettprosent!!

Så lenge jeg synes speilbildet blir bedre, spiller tallet på vekkten liten rolle :) Folk på stranden ser ikke det tallet på vekten, de ser meg :) Til sommeren skal de se en slank OG veltrent kropp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

158cm, 60kg. Målet er vel å nå 170cm til sommeren! ;)

Ja, det var kødd :p Synes det hadde vært ideelt med 55kg til høyden min, så lenge det for det meste er muskler! Målet er vel mer å gå ned i fett% enn vekt :)

Hei, likt mål som meg! Jeg er 167 nå og har som mål å krysse den magiske 170-grensa innen mai! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...