Gå til innhold

Vekt og høyde? Hva er målet?


K-moo

Anbefalte innlegg

166 cm høy og veier 78 kg. Det er helt ok, men merker at det ikke er det som er trivselsvekten. Fokuset nå er å gå ned i vekt til 55-60 kg, for så å langsiktig bygge minst 10 kg når jeg er skadefri og kan løfte vekter igjen:)

Etterhvert kommer vekten til å ha lite å si egentlig. Da er det styrke og progresjon for alle penger;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 172 høy og vet helt erlig ikke hvor mye jeg veier,,bare at det er mellom 60 og 70 en plass,,,jeg har aldri eid en vekt,,vil ikke ha det,,tror jeg ville blitt sykelig opptatt av den jævla vekta morgen og kveld ;) veier meg heller om jeg er på besøk hos familie eller no en sjelden gang..funker for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 175høy

73kg

Skuldre 116cm

Mage 82cm

biceps(ikke avslappet tror jeg) 38cm

bryst 105

lår 54

I avslappet posisjon.

Så lenge jeg ligger i min kilo klasse sin vekt så bryr jeg meg ikke.

Dette er faktisk bare målt pga. utstyr som skulle bestilles hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 172 høy, veier ca 65-67 et sted, sjeldent jeg veier meg :) Veide vel 58 når jeg drev aktivt med karate og var beinrangel, nå bryr jeg meg ikke om vekta. Men etter litt fett på kroppen å dømme kan jeg nok godt havne på rett over 60 :) Men, hvordan kroppen ser ut er viktigst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 171 cm høy og veier 70-71kg. Er veldig fornøyd. Målet er å komme igang med styrketreninga (egentlig generell trening) hvis jeg nå er skadefri igjen (krysser fingre og tær!), og bli sterkere og få bedre kondis. Jeg vil helst bare holde meg akkurat sånn jeg er nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, jeg får vel stikke hull på "skambyllen"

Jeg er 178 og varierer mellom 76 og 78 kg.

For ca 1,5 år siden veide jeg mellom 65 og 68 kg og var fornøyd med det.

Så begynte jeg å trene litt kardio og styrke for 1 år siden, alt ble snudd på hode og har gått feil vei...:confused:

Fikk voldsom matlyst..trente jevnt og så forskjell spes på armer, skuldre, lår og rumpe, MEN i takt med dette har jeg fått mer og mer fett rundt livet. ( HVORDAN ER DET MULIG ??)

Uansett hva jeg prøver så går det feil vei ...noen tips ?

Pratet meg litt bort der...Målet mitt er å bli fit..også rundt magen, hva vekta ender på er jo uviktig i forhold til hva jeg ser i speilet.

:eek: Jaa så hadde det vært hyggelig å få igjen bukseknappene snart.

Jeg nekter å kjøpe nye bukser i større str..da har jeg tapt liksom :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...