Gå til innhold

Vekt og høyde? Hva er målet?


K-moo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

165 cm, 70-72 kg for øyeblikket. For fem år siden veide jeg minst 105 kg og var veldig misfornøyd. For tre år siden var jeg noen få uker på 63 kg men det var helt uten styrketrening og på et veldig lavt kalori-inntak og fremdeles med mye fett og bløt kropp så jeg var ikke fornøyd med det. I fjor på denne tiden var jeg 68 kg men med mindre muskler enn jeg har nå, så jeg var ikke fornøyd da heller (men faktisk mer fornøyd enn da jeg var dvask og 63 kg). Bombe.

Nå har jeg som mål å bygge muskler, bli kvitt litt fett (jada, helst fra midten men jeg kan jo bare krysse fingrene for at jeg beholder litt fett på de rette stedene ;)), og ellers er det største målet å bli fornøyd med meg selv og slutte å ha et ensporet fokus på vekt, fettprosent, feiltråkk i matveien osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...