Gå til innhold

Vekt og høyde? Hva er målet?


K-moo

Anbefalte innlegg

Jeg er 169cm høy, og på 85kg - forrige fredag i alle fall. Har gått opp 10kg siden mars i fjor, og allerede før de kiloene var jeg ganske misfornøyd med kroppen. Så har først og fremst som mål å gå ned de 10kg jeg har gått opp, og deretter er det ultimate målet 65kg. Ønsker å bli litt strammere og sterkere, og føle meg generelt i bedre form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 168 høy, og veier akkuratt nå 82 kg :arghh:

Var veldig overvektig før (nærmet meg 100), så gikk jeg ned til 67 kg. Men så ble jeg kronisk syk desverre. Gikk opp 7 kg fra 2011 frem til høsten 2013. Da fikk jeg en rimelig dårlig nyhet på helsefronten, gikk totalt i kjelleren og la på meg resten i løpet av høsten og julen :banghead: Tideligere trøstespiser you see...

Målet er først og fremst å komme meg ned igjen til 67, og så videre ned. Målet ligger et sted mellom 55 og 60kg.

Var greit nok fornøyd med kroppen da jeg veide 67, men hadde jo absolutt litt mer enkelte steder enn jeg ønsket. Nå er jeg bare utrolig misfornøyd både kroppen og meg selv med tanke på at jeg hadde lovt meg å aldri noen gang igjen komme over 75kg uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 164 høy og veide ved siste sjekk 56 kg. Har ingen mål i forhold til vekt, går heller etter målebåndet og speilet. Skal spe på noen kg med muskler hadde jeg tenkt og få de fram på en måte, det er det langsiktige målet. Akkurat nå er målet å komme tilbake i form etter fødsel for knappe 2.5 uker siden, så trilleturer er første prio, men styrken skal testes når jeg starter med det for fullt i mars :)

Etterhvert har jeg tenkt å stille i fitness når jeg tør, og veldig mye mulig jeg får med meg søsteren min også, hun har sagt hun vil, men tror ikke hun tør hun heller, sånn egentlig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

Er 158 cm høy og veier 61.5 kg. Driter egentlig i hva vekten sier, men har 24.5 prosent fett nå, og den vil jeg ha ned til ca 18-20 prosent, Har lavere fettprosent nå enn da jeg veide 52 kg for mange år siden ;) så vekt har ingenting å si. Muskelmassen min øker jevnt og trutt så mulig jeg ender opp på samme vekt, bare med lavere fettprosent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...