Gå til innhold

Vekt og høyde? Hva er målet?


K-moo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 1.59 og veier mellom 51-52 kg. Målet mitt er å gå ned 1-2 kg. Jeg har trent kondisjon og styrke i vel ett år, men ønsker å trene mer målrettet framover for å få mer markerte muskler.

Da kan jeg fortelle deg med en gang at du mest sannsynlig bare trenger å stramme opp, ikke gå mer ned i vekt :) Du har en kjempefin vekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan jeg fortelle deg med en gang at du mest sannsynlig bare trenger å stramme opp, ikke gå mer ned i vekt :) Du har en kjempefin vekt :)

OK, takk! Joda, vekta er vel grei, den. Tenkte å redusere fettprosenten litt og øke litt muskelmasse i stedet. Men da står jeg kanskje på det samme vektmessig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

168 cm høy. Veier rundt 62 kg. Var nede i 55 kg for et par år siden, men da var jeg nok litt sykelig opptatt av vekten. Gidder ikke tilbake dit.

Tenker ikke så mye på vekt. Mer på om buksa passer eller ei :)

Wow, det er jo akkuratt meg jo:eek: , bare at jeg var nede i 53 :shy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde: 157cm

Nå: Bikker mellom 52-55kg

Mål: 47-50kg

Egentlig fornøyd med muskelmassen jeg har klart å bygge opp, på dager jeg er veldig dehydrert skinner det igjennom, men jeg orker da ikke gå rundt dehydrert for å se bra ut heller, så litt mer ned i vekt vil jeg før jeg føler meg i mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja jeg har gått ned endel, veide rundt 68 for et år siden, så forstår jo folk reagerer, men er ikke gøy å høre hver dag hvor sykt tynn du er. Har bare trent masse og spist sunt..trener masse styrke nå, å prøver å spise mest mulig og mat med mye proteiner. Er veldig fornøyd med kroppen min egentlig, vil bare ha litt mer muskler og rumpe, et par kilo til, men er faktisk minst like vanskelig å ligge på seg som å gå ned i vekt, vertfall når man elsker å trene å spise sunn mat, skal mye mat til da :p

Så lenge du føler deg opplagt og vet med deg selv at du har det bra og dette ikke grunner i noen obsession så er det synd at folk skal bry seg sånn. Jeg er 160 og har vært nede i 45 kilo (kanskje lavere, jeg veide meg sjelden på den tida.) men jeg var rett og slett syk og det syntes. Det var fortsatt fælt å få det påpekt, man trenger virkelig ikke påpeke hvordan noen ser ut, er like sårende om man er stor eller liten osv.

Når det kommer til mat så er det jo vanskelig å spise mer enn man gjør sånn helt ut av det blå hvis man sliter med å få i seg nok mat, men kroppen trenger fett også, det er helt essensielt. Man kan spise sunt men samtidig øke kaloriinntaket uten å spise seg overmett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde: 184

Vekt: 89kg

Mål: kanskje 85? Kommer helt an på fettprosent egentlig

Startet på nyttår på ca 97-98 kilo, og har vært oppi 106 på det meste for noen år siden.

Nå skal jeg ned, første omgang til 85kg, så ta det derifra, målet er å få ned fettprosenten og bli sterkere.

Fettprosenten er det som teller, så om jeg er 85kilo eller 100 er vel egentlig på ett ut, bare sammensettningen er bra.

Må bare ned litt først for å ha noe å starte med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...