Gå til innhold

Vekt og høyde? Hva er målet?


K-moo

Anbefalte innlegg

Høyde: 168 cm

Vekt nå: 95 kg

Mål: Litt usikker på størrelse, vet ikke hva jeg føler meg vel i (enda), men målet er i hvert fall en strammere, slankere og sterkere kropp. I tillegg til at jeg vil ha brystreduksjon, og må gå ned omtrent 15 kg først for å få det. Kanskje ned 25 kg totalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjønn: Gutt

Høyde: 167 cm

Vekt: 63-64 kg.

Mål frem til vår: 70 kg, vil sannsynligvis veie rundt 65-66-67 kg om sommeren og forhåpentligvis være små-ripped.

Langsiktig mål: Være ripped på 70+ kg, og veie 75-76-77 kg off-season. Kaste vekten, og kun bry meg om fettprosent i form av målebånd. Folk må forstå at vekt betyr MYE når jeg skal gå OPP i vekt.

Akkurat nå handler det om å bygge, bygge og bygge + bli sterkere og ikke engang tenke på noe deffing-opplegg før jeg kommer opp i vekt. Var nede i fantastiske 50 kg vinteren 2011, så har hatt stor fremgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jente - 22år.

Høyde: 166cm

Startvekt (03.09.12): 95kg

Nåværende: 85kg

Mål (03.04.13) : 65kg

I slutten av august raste livet mitt sammen da samboeren forlot meg, huseier solgte leiligheten jeg leide og jobben måtte kutte ned på ansatte. Med krevende studier ved siden av alt det, var det ingen annen løsning enn å svelge stoltheten og flytte tilbake til mor. Mens jeg satt der og plukket opp bitene av livet mitt, slo det meg at 1: Jeg veier for mye. 2: Det er forferdelig unødvendig å veie så mye.

Hva som hadde skjedd på de 6 årene jeg gikk fra å trene to ganger daglig til å ikke greie å jogge sammenhengende i 20min, klarte jeg ikke svare på. Men det var spikret, tilbake til den formen skulle jeg, og hev meg selv ut døra.

Nå har det gått to måneder og jeg har gått ned 10 kg. Jeg har 20kg igjen, men det føles ikke uoverkommelig.

Trening er fortsatt ikke "gøy". Og jeg er langt ifra de overblide jentene som jeg tror bor på senteret, men trening har endelig blitt en naturlig del av hverdagen. Selvtilliten har jeg aldri slitt med i grunn, men det føles mer "ok" å ha på seg de stramme tightsene alle flyr rundt i om dagen.

Som "motivasjon" for vektnedgangen, kan jeg ikke peke på én enkel ting.

Bare et ordtak jeg som 5-åring hørte, men ikke forstod:

"I dag er den første dagen i resten av ditt liv"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Høyde: 168 cm

Startvekt: 108kg

Mål: Litt usikker men rundt 70 kg

Får revurdere målet når jeg nærmer meg, har nettopp startet diett for å gå litt raskt ned i vekt, og ikke komt i gang med trening enda. Målet er å komme meg ned på 80 tallet før sommeren, gjerne lengre ned... men vil jo ikke ta for hardt i :p Har jo brukt litt tid på å komme opp på 108 kg så vil jo ta litt tid å bli kvitt dritten igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dere som har skrevet at dere ikke liker at folk kommenterer at du er så tynn hver dag, jeg kjenner meg sååå igjen. 'Spis litt mer da', 'du spiser så lite', 'du trener for mye' og ' ta et kakestykke til, det trenger du'. Jeg blir så ARGH. Jeg ser ut sånn fordi jeg tar de valgene jeg tar med å spise sunn mat og legge på meg muskler, og muskler tar mindre plass på kroppen enn fett, sånn er det bare. Er jeg så sykt tynn altså? Jeg syns ikke det atm hvertfall. Er 164 cm og 53 kg. Akkurat perfect passe :D<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Høyde: 165

Vekt: rundt 59

Mål: Bli strammere, litt ned i fettprosent. Ikke være så opphengt i vekten...

(Målet da jeg kom inn her på fb var å komme meg ned til mine gode, gamle 55 kg. Noe som ble kalt på grensen til undervektig, men etter å ha lest denne tråden føler jeg ikke at det målet var så hårreisende gæli likevel.... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...