Gå til innhold

Vekt og høyde? Hva er målet?


K-moo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt morro at så mange har vektmål - og samtlige svarer i andre tråder at de driter i vekten, at den er ubetydelig og ikke sier noe om formen. Klær, speil og målebånd gir mye bedre indikator på formen. Bare en obsevrasjon... hihihi :cool:

Aldri turt å ha et vektmål før nå nylig siden jeg var livredd for å feile :oops::p Er jo først for en uke siden at jeg i det hele tatt turte å legge ut vekta mi.. Ooog være ærlig om den :blush:

Men om jeg ender på 80 eller 70 sånn til slutt er ikke så nøye.. Når jeg kommer såpass langt ned er det speil og selvfølelse som bestemmer egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 184 cm og 114 kg. Gått ned fra 139 kg på 5 mnd med ganske intens kondisjonstrening og litt skjerping av kosthold.

Skjerpet enda hardere nå med enda mer trening samt enda mer skjerpet kosthold.

Målet er å komme under 100 før jul og sluttmålet er 84 kg (tot 55 kg ned) innen mai neste år.

Alle spør meg hvor jeg har tenkt å ta fettet fra, men et sted må det jo finnes :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg melder meg inn i klubben!

Veg i dag ca 75 kg... Har alltid hatt eit mål om 60kg, sjølv om eg i utgangspunktet har lyst til å drita i vekta og fokusera på måleband og velkjensle klarer eg det ikkje heilt...

Dette er vektreduksjonsomgang nr to etter graviditet nr to. Før eg vart gravid med minsten klarte eg p gå ned frå 90kg til 63kg (huraaa!), så eg skal klara det igjen! Er av den "uheldige sorten" som ikkje går ned i vekt med amming, så her må det sterkare lut til. Er veldig glad i lavkarbo, men denne gongen sprekk eg litt for ofte på høgkarbo. Så planen er å få kickstart med psmf ei stund, for å flytta fokuset dit eg bør ha det :):)

Lukke til alle! If you dream it, you can do it! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Er 184 cm og 114 kg. Gått ned fra 139 kg på 5 mnd med ganske intens kondisjonstrening og litt skjerping av kosthold.

Skjerpet enda hardere nå med enda mer trening samt enda mer skjerpet kosthold.

Målet er å komme under 100 før jul og sluttmålet er 84 kg (tot 55 kg ned) innen mai neste år.

Alle spør meg hvor jeg har tenkt å ta fettet fra, men et sted må det jo finnes :p

Det kan godt hende at du bør gi deg før du når 84 kg. Det er mye muskler i en kropp som har båret rundt på mye overflødig fett! Selv er jeg også 184 cm og gikk i fjor ned fra 116 kg til 89,9 kg. Nå veier jeg 92 og har tenkt å bli værende der. Det er nemlig ikke så mye mer fett å svi av.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...