Gå til innhold

Vekt og høyde? Hva er målet?


K-moo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 173 og veier 71. Har veid 68 på mitt laveste på flere år, og veide 76 etter et semester i utlandet! Har som mål å komme meg ned på 64, og stabilisere vekten der! Vil rett og slett ned i fettprosent ettersom ferien har ført med seg en dvask og kvapsete kropp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 175cm høy og veier 60-62 kg. Før jeg begynte med styrke (i fjor) veide jeg ca 70, så har faktisk gått ned endel! Nå fokuserer jeg ikke på vekten, bruker speilet og innimellom målebånd:) har som mål å bli både sterkere og mer muskuløs:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier 58kg og er 180 høy. Målet mitt er å bli 173 cm høy, slik at jeg kan bruke høye hæler uten å bli høyere enn alle gutta :whistle:

Jobber med samme mål ;)

Er 181 og veier ca 68-69 (har ikke vekt hjemme selv).

Jeg trives veldig med denne vekten og jobber mot et speilbilde med litt mer muskler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Er 1.64 lav og 69 kg tung. Vekten kan indikere på en god del, så den tar jeg ikke så ille opp, men cm går bare nedover med god diett og bra styrkeprogram. Er ganske kraftig bygget, og har anlegg for å bygge noe bra :cool:mehe

Målet mitt er å komme meg ned i fett%, har kommet veldig godt på vei og helårskroppen 2013 - ........... kommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høyde: 174

Vekt: 67

Målet var i grunn å komme under 60, men ser at det nok kan bli veldig lite hvis jeg ikke skal miste muskelmasse. Sier meg fornøyd på 62-63, og selvfølgelig før det om jeg ser at kroppen ikke ser sunn ut. Det viktigste er ikke tallet på vekta, men at man føler seg vel med seg selv!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...